11 September..........

Auteur Topic: 11 September..........  (gelezen 3662 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Gepost op: 11 september 2004, 20:37:46
Heeft u/je er vandaag er eigenlijk bij stil gestaan welke ramp er deze datum 3 jaar geleden gebeurde?

Waarbij vele doden en gewonden vielen......? :'(




Ad Fundum

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 11 september 2004, 21:29:43
Ik zat die middag lekker te chatten toen iemand meldde dat we nu de tv aan moesten zetten. Toen die eenmaal aanstond vloog het tweede toestel naar binnen. Zo'n moment waarvan je de rest van je leven nog weet waar je was, wat je deed, zelfs met wie ik aan het chatten was.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #2 Gepost op: 11 september 2004, 21:33:21
Ik fietste van gym naar huis. Rond de tijd dat het gebeurde was ik op de hordeweg ter hoogte van mijn middelbare school. Ik kwam thuis en zette de tv aan  :-\ :'(...............


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #3 Gepost op: 11 september 2004, 21:43:52
Volgens mij bedoelde Jeroen of je er vandaag aan hebt gedacht. Ik wel, moet ik zeggen, maar dat heeft wellicht iets met mijn beroep te maken...

Christian


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 11 september 2004, 22:06:05
ja ook ik heb er even aan terug gedacht,en ook nu kan ik er alleen maar heel erg stil van worden


maar toen het gebeurde was ik net een paar dagen bij mijn huidige baas begonnen,en daar stond de radio aan in de werkplaats.Ik schrok toen ik het hoorde,en s,avonds vertelden de beelden op tv mij het trieste verhaal


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #5 Gepost op: 11 september 2004, 23:04:07
ja ook ik heb er bij stil gestaan, overdag werk ik meestal alleen, naast mij staat bijna altijd RTL 5 aan, zo ook die dag, de eerste melding heb ik mee gekregen, en uiteraard de tweede er live in zien gaan, direkt na de eerste heb ik mijn collega gebeld, om te vertellen wat er nu weer was gebeurd, niet wetende dat op dat moment zijn(hun, man en vrouw werken samen) dochter als een van de twee piloten met een 747 onderweg was naar new york, op dat moment dat het gebeurde was nog niet bekend wat voor vliegtuigen het waren, dus inplaats van dat ik nieuws vertelde, veroorzaakte ik grote onrust, uit eindelijk is het vliegtuig van de klm tijdens de vlucht terug gehaald.
al met al dus niet makkelijk te vergeten, naast het grote ongeloof dat mensen hiertoe in staat zijn.
Nemo me impune lacessit


firemanr

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 12 september 2004, 00:06:13
Ook ik heb er bij stilgestaan, toen we bij een uitruk stonden hebben we het er nog over gehad.
Toch een impact geweest dus..... :-\


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #7 Gepost op: 12 september 2004, 12:31:45
Zelf heb ik er natuurlijk ook bij stil gestaan :'(

Op het moment dat het gebeurde zat ik nog op school en toenik thuis kwam en de tv aanzette wist ik het pas..... zo'n moment van stilte zal ik ook niet snel vergeten en ook wat ik deed op dat tijdstip is iets om niet te vergeten...... :'(

Remember the heroes of 11/9..............................


Ad Fundum

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 12 september 2004, 13:11:36
Volgens mij bedoelde Jeroen of je er vandaag aan hebt gedacht. Ik wel, moet ik zeggen, maar dat heeft wellicht iets met mijn beroep te maken...

Christian
Ook dat, ik stond bij de wielerronde van Berkel te EHBO'en en besefte dat er vandaag niets eigenlijk niets zou gebeuren!


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #9 Gepost op: 12 september 2004, 13:26:54
Fallen but not Forgetten ;) The Heroes from FDNY!!!!!