Plaats hier foto's van Dennis voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Dennis voertuigen  (gelezen 128171 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #160 Gepost op: 18 juli 2005, 19:54:06
Bedankt louis  ;D


Vatrogasci

  • purchaser
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
    • BLOG VATROGASCI
Reactie #161 Gepost op: 24 juli 2005, 09:05:50
Hierbij nog eens een Nederlands voertuig in België en deze keer geen afdankertje  ;D
Een demowagen van Dennis Benelux was eind jaren '90 enkele weken op proef te Antwerpen, resultaat enkele jaren later : een Dennis tankautospuit in bijna elke kazerne.



mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #162 Gepost op: 24 juli 2005, 09:15:01
Maar nu zijn de opbouwen van de dennis autopompen van Antwerpen aan elkaar gekleefd. ;D

Mvg,


Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #163 Gepost op: 25 juli 2005, 00:02:57
Ronald

zo als Johan al aangaf ik zit niet bij de brandweer van Bolsward. en ja van deze Dennis rijden er nu al verschillende rond die allemaal veel op elkaar lijken. wat betreft de nieuwe hoogwerker van Bolsward, ik had hem al eens op dit forum gezet. maar ik heb nog wel een andere foto van deze Mercedes-Benz Econic. dus bij deze 

Dit voertuig is volgens mij een jaar of 4 oud en is in een mantelovereenkomst samen met de hoogwerker van Harlingen en ik dacht zaandam aangeschaft.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #164 Gepost op: 25 juli 2005, 22:35:37
Hier de Dennis van het Stadsgewest Vlissingen Middelburg.

[verwijderd door de admin]
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #165 Gepost op: 27 juli 2005, 21:37:31
Een Dennis Sabre van de Highland and Islands Fire Brigade. Ten tijde van deze foto stond het voertuig in Inverness. Helaas zijn ze vervangen door nieuwe MAN Tankautospuiten.  Deze Dennis (en zijn broertje) zijn tegenwoordig gestationeerd in Thurso (Schotland)


[verwijderd door de admin]


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #166 Gepost op: 28 juli 2005, 20:22:09
Mooi Plaatje man!

Hierbij nog eens een Nederlands voertuig in België en deze keer geen afdankertje ;D
Een demowagen van Dennis Benelux was eind jaren '90 enkele weken op proef te Antwerpen, resultaat enkele jaren later : een Dennis tankautospuit in bijna elke kazerne.


En de resulteert in dit plaatje :D !
Ik heb deze nog op internet gevonden! Een mooi plaatje ook! Ik weet alleen niet wie de foto heeft gemaakt!

Groet Ronald Kuijpers.


[verwijderd door de admin]


Vatrogasci

  • purchaser
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
    • BLOG VATROGASCI
Reactie #167 Gepost op: 28 juli 2005, 21:35:09
Mooi Plaatje man!

Ik heb deze nog op internet gevonden! Een mooi plaatje ook! Ik weet alleen niet wie de foto heeft gemaakt!


MOI !


brw_sluis

  • Gast
Reactie #168 Gepost op: 28 juli 2005, 21:37:05
Waarom staan er bij de meeste brandweer wagens maar 3 nummers op :S bij ons zie je er altijd 4 en soms eens 5....


jwpots

  • Gast
Reactie #169 Gepost op: 28 juli 2005, 21:37:51
MOI !
Moet jij geen koffers pakken  ??? 8) 8) 8)

Groet
Johan