Plaats hier foto's van Dennis voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Dennis voertuigen  (gelezen 128160 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Tommy

  • Gast
Reactie #300 Gepost op: 24 december 2005, 20:50:15
Nou ik ben aan het zoeken maar heb deze nog niet gevonden ik denk gezien het kanon op het dak dat deze van een kleiner lugthaven afkomstig is,gezien de kleinere luchthavens zo dennis hadden ik zal wel eens een paar foto's plaatsen ik blijf zoeken dus hierbij een hele mooie dennis
uit engeland provincie Wiltshire - swindon -westlea
groeten,
rinus


Staat deze mooie Dennis écht in Swindon Rinus? Ik vraag je dit omdat ik op de portierdeuren de naam van het graafschap Hampshire ziet staan. Of heeft Swindom hem misschien als museumauto overgenomen?

Groetjes,

Tom


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #301 Gepost op: 25 december 2005, 10:41:43
Staat deze mooie Dennis écht in Swindon Rinus? Ik vraag je dit omdat ik op de portierdeuren de naam van het graafschap Hampshire ziet staan. Of heeft Swindom hem misschien als museumauto overgenomen?

Groetjes,

Tom



nou Tom,
het was even zoeken maar deze is momenteel eigendom van het museum op het moment van foto's nemen was daar een soort optocht vandaar dat ik er swindom onder gezet had,
bedankt voor de oplettendheid
groeten,
rinus


Tommy

  • Gast
Reactie #302 Gepost op: 25 december 2005, 20:51:20


nou Tom,
het was even zoeken maar deze is momenteel eigendom van het museum op het moment van foto's nemen was daar een soort optocht vandaar dat ik er swindom onder gezet had,
bedankt voor de oplettendheid
groeten,
rinus


Dank je wel voor de info Rinus! Maar nog even voor de duidelijkheid, deze wagen stond van origine in Hampshire (zoals op het portier te lezen), maar is thans te vinden in een museum in Swindon (waar jij hem dan gefotografeerd hebt)?

Groetjes,

Tom


Tommy

  • Gast
Reactie #303 Gepost op: 27 december 2005, 18:52:44


nou Tom,
het was even zoeken maar deze is momenteel eigendom van het museum op het moment van foto's nemen was daar een soort optocht vandaar dat ik er swindom onder gezet had,
bedankt voor de oplettendheid
groeten,
rinus


Rinus,

Ik zal je even uit de droom helpen en zelf het enige correcte antwoord geven op mijn eigen vraag. Deze Dennis heb je niet gefotografeerd bij een optocht in Swindon, maar is door de brandweermensen in Winchester (in Hampshire) speciaal voor mij naar buiten gereden. Er was namelijk helemaal geen optocht Rinus. Hoe ik dat weet? IK ben namelijk de enige rechtmatige auteur van verreweg de meeste foto's die jij op het forum plaatst. Weliswaar heb je van mij in het verleden een cd-rom met foto's gehad, maar dit betekent niet dat je hier moet gaan doen alsof ze door jou gemaakt zijn en met andermans veren gaan pronken. Dit kan dus echt niet!

Groet,

Michel


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #304 Gepost op: 27 december 2005, 18:59:03
Rinus,

Ik zal je even uit de droom helpen en zelf het enige correcte antwoord geven op mijn eigen vraag. Deze Dennis heb je niet gefotografeerd bij een optocht in Swindon, maar is door de brandweermensen in Winchester (in Hampshire) speciaal voor mij naar buiten gereden. Er was namelijk helemaal geen optocht Rinus. Hoe ik dat weet? IK ben namelijk de enige rechtmatige auteur van verreweg de meeste foto's die jij op het forum plaatst. Weliswaar heb je van mij in het verleden een cd-rom met foto's gehad, maar dit betekent niet dat je hier moet gaan doen alsof ze door jou gemaakt zijn en met andermans veren gaan pronken. Dit kan dus echt niet!

Groet,

Michel


helaas weet ik niet waar je het over heb gelukkig maar ik heb ongeveer een maand in engeland gezeten dus heel wat fotos gemaakt
en de meeste fotos moet ik gewoon inscannen
succes want als je goed oplet vermeld ik als ik een foto plaats van een ander altijd de bron
succes ermee
ik stuur wel een pm
groeten,
rinus


Rene112

  • Gast
Reactie #305 Gepost op: 27 december 2005, 20:45:20
Dit meningsverschil over de eigendomsrechten van bepaalde foto's van voertuigen zal buiten het forum om verder worden uitgezocht. Betrokkenen hebben daarover inmiddels contact met elkaar  ;)

groeten,
René de Caluwé
Global Moderator


Rene112

  • Gast
Reactie #306 Gepost op: 30 december 2005, 17:49:59
"Rinus Rotterdam" vond het blijkbaar niet meer nodig om te reageren op de oproepen vanuit het moderator team.
Tegelijkertijd heeft Michel Voogd voldoende aangetoond dat hij de fotograaf is van de meeste foto's die Rinus hier op het forum heeft geplaatst..... het is erg jammer dat Rinus deze zomaar (zonder toestemming en/of bronvermelding) geplaatst heeft en ook nog eens beweerde zelf de fotograaf te zijn  :-\  :(  :-X

Gelukkig is Michel Voogd bereid om zijn foto's met ons allemaal te delen. Daarom zijn deze blijven staan met uiteraard een toevoeging met de naam van de echte fotograaf  ;)

Voor alle forumleden (misschien overbodig........ :-\) toch nog maar eens de waarschuwing :
- plaats foto's die van jezelf zijn of
- plaats foto's waarvoor je toestemming hebt van de fotograaf of
- plaats foto's met bronvermelding maar zorg dan wel dat je zeker weet dat de fotograaf hier geen moeite mee heeft!

René de Caluwé
Global Moderator
Hulpverleningsforum


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #307 Gepost op: 30 december 2005, 21:54:11
We zullen dat zeker doen René  ;) :)
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #308 Gepost op: 30 december 2005, 22:50:03
zeer beslist :) :)


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #309 Gepost op: 30 december 2005, 23:16:44
Voor de verzamelaar van dennis voertuig heb ik nog een paar plaatjes gevonden van brw Ridderkerk