Geen melding bij perscode op jupiter

Auteur Topic: Geen melding bij perscode op jupiter  (gelezen 4424 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112Bemmel

  • Gast
Gepost op: 10 maart 2011, 19:32:36
Hallo,

Ik heb sinds maandag de perscode ingevoerd maar nou is er al 2x een ongeluk gebeurd hier maar hij ging niet af :o
Nou heb ik hem op woordherkenning staan, van de omliggende dorpen maar hij gaat niet af.
Weet iemand misschien waar dit door komt? want ik hoef niet voor ALLE meldingen een piep te horen uit gelderland midden :P

alvast bedankt




Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2011, 19:44:12
Misschien een domme vraag, maar je hebt wel de juiste code erin staan en er verschijnen ook daadwerkelijk meldingen op die capcode? Door het woordfilter blijf je namelijk alle meldingen op die code ontvangen, alleen kun je gefilterde meldingen naar de maildrop laten verdwijnen (stil alarm) of de gefilterde meldingen juist met priority ontvangen. Je kunt dus 2 kanten op filteren, maar ten alle tijden zul je de niet gefilterde meldingen ook gewoon blijven ontvangen.


112Bemmel

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2011, 19:52:58
Misschien een domme vraag, maar je hebt wel de juiste code erin staan en er verschijnen ook daadwerkelijk meldingen op die capcode? Door het woordfilter blijf je namelijk alle meldingen op die code ontvangen, alleen kun je gefilterde meldingen naar de maildrop laten verdwijnen (stil alarm) of de gefilterde meldingen juist met priority ontvangen. Je kunt dus 2 kanten op filteren, maar ten alle tijden zul je de niet gefilterde meldingen ook gewoon blijven ontvangen.
ja het is gewoon de goeie, hier heb ik nog naar gekeken. En ik weet wel hoe 't werkt want ik gebruik dit ook bij de andere capcodes


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2011, 19:57:46
En om welke capcode gaat het dan?


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2011, 19:59:07
Hallo,

Ik heb sinds maandag de perscode ingevoerd maar nou is er al 2x een ongeluk gebeurd hier maar hij ging niet af :o
Nou heb ik hem op woordherkenning staan, van de omliggende dorpen maar hij gaat niet af.
Weet iemand misschien waar dit door komt? want ik hoef niet voor ALLE meldingen een piep te horen uit gelderland midden :P

alvast bedankt

Ik weet niet welke code je hiervoor gebruikt,maar kijk eens op een P2000 site zoals http://monitor.livep2000.nl/ om te zien of dat de alarmeringen welke jij bedoelt wel  verzonden is,op de capcode van de perscode welke jij in je pager hebt.
Ik kan namelijk geen zogenaamde perscode vinden bij alarmeringen van Regio G-M.


112Bemmel

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2011, 20:16:10
Ik weet niet welke code je hiervoor gebruikt,maar kijk eens op een P2000 site zoals http://monitor.livep2000.nl/ om te zien of dat de alarmeringen welke jij bedoelt wel  verzonden is,op de capcode van de perscode welke jij in je pager hebt.
Ik kan namelijk geen zogenaamde perscode vinden bij alarmeringen van Regio G-M.


ja ik heb de meldingen ook gewoon zien staan op internet maar ik krijg geen bericht op m'n page
r


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #6 Gepost op: 10 maart 2011, 20:17:33
Ik vroeg welke capcode. Zoveel is er namelijk nog niet gepiept in Gelderland-Midden. Sterker nog, erg weinig zelfs.


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #7 Gepost op: 10 maart 2011, 20:23:18
ja ik heb de meldingen ook gewoon zien staan op internet maar ik krijg geen bericht op m'n page
r

De meldingen zijn wel verzonden,maar ook naar de specifieke CAPcode van jou perscode?
Als dat niet gebeurd krijgt de blusgroep wel alarm op de CAPcode van de blusgroep en staat de alarmering op internet,maar als deze alarmering niet wordt verzonden naar jou CAPcode van de perscode ontvang jij geen alarm.

Op welke CAPcode is dat perscode,dan kunnen andere mensen even met je meekijken waar het aan ligt.


112Bemmel

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 10 maart 2011, 20:41:09
Oja sorry

Het is capcode: 0930010 en 0930012 (maar ik zie nu ook dat er 0930011 is  :-\)
misschien iemand die verstand heeft van deze codes uit gelderland midden?


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #9 Gepost op: 10 maart 2011, 20:51:19
Alles wat er tot dusver verzonden is :


p2kflex
21:18:00 07-03-11 ALPHA Overval KRAAIENSTEINLAAN ARNHEM
0930010POL Gelderland Midden (Persinfo Regio)
p2kflex
14:10:17 08-03-11 ALPHA Aanrijding letsel VAN ELKWEG BEMMEL
0930010POL Gelderland Midden (Persinfo Regio)
p2kflex
18:10:51 08-03-11 ALPHA Aanrijding letsel MARGA KLOMPELAAN ARNHEM (soort voertuig: auto)
0930011POL Gelderland Midden (Persinfo Arnhem/Veluwezoom
p2kflex
21:54:58 08-03-11 ALPHA Aanrijding letsel BURGEMEESTER DE BRUINSTRAAT DIEREN
0930011POL Gelderland Midden (Persinfo Arnhem/Veluwezoom
p2kflex
16:22:47 09-03-11 ALPHA Aanrijding letsel HARDERWIJKERWEG DIEREN (soort voertuig: auto)
0930011POL Gelderland Midden (Persinfo Arnhem/Veluwezoom
p2kflex
16:21:15 10-03-11 ALPHA Aanrijding letsel VOSSENPELS BEMMEL (soort voertuig: auto)
0930012POL Gelderland Midden (Persinfo Rivierenland)


En dan zou er ook nog een 0930013 (West-Veluwe Vallei) moeten zijn, maar die is nog niet gebruikt.

De regiocode zou voor de gele meldingen moeten zijn (piepen na overleg met de voorlichter), de districtscodes voor de groene meldingen (direkt piepen). Zo te zien werkt dit echter nog voor geen meter, zo weinig kan er nooit gebeurd zijn in een paar dagen tijd...