Kazerne Baan vragen

Auteur Topic: Kazerne Baan vragen  (gelezen 4443 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandweer_Freak

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Gepost op: 14 maart 2011, 17:15:59
Hallo leden.

Ik heb wat vraagje over de kazerne baan (rotterdam). Waarom omdat ik een Mod aan het maken ben voor Em4 over de kazerne baan.

Hier onderstaan mijn vragen
  • 1. Welke voertuigen Staan er nu Precies
  • 2. Welke Regio voertuigen staan er.
  • 3. Bij een gebouwbrand met welke kazerne werken ze samen.

Ik hoop dat jullie de vragen kunnen beantwoorden

Mvg ivar22




Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2011, 17:38:25
Bij een gebouwbrand met welke kazerne werken ze samen

Dat kan in principe de hele regio zijn. Dat hangt enerzijds af van de lokatie en de inzetbaarheid van omliggende kazernes. In eerste instantie rijdt de Baan samen met de Laanslootseweg (21), Bosland (31) en op Zuid met de Mijnsherenlaan (44). Andere combinaties zijn ook mogelijk, maar dat hangt dus van andere factoren af. In dit voorbeeld ben ik uitgegaan van incidenten binnen het gebied van de Baan zelf. Andere genoemde kazernes zijn dan de 2e TS, maar als die niet inzetbaar zijn dan kun je bijvoorbeeld de Laanslootseweg (22) te zien krijgen, de Groene Tuin (46) of Schiedam (14).


Brandweer_Freak

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2011, 17:47:01
Dat kan in principe de hele regio zijn. Dat hangt enerzijds af van de lokatie en de inzetbaarheid van omliggende kazernes. In eerste instantie rijdt de Baan samen met de Laanslootseweg (21), Bosland (31) en op Zuid met de Mijnsherenlaan (44). Andere combinaties zijn ook mogelijk, maar dat hangt dus van andere factoren af. In dit voorbeeld ben ik uitgegaan van incidenten binnen het gebied van de Baan zelf. Andere genoemde kazernes zijn dan de 2e TS, maar als die niet inzetbaar zijn dan kun je bijvoorbeeld de Laanslootseweg (22) te zien krijgen, de Groene Tuin (46) of Schiedam (14).

Bedankt voor de reactie. Hier kan ik wat mee  ::)


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2011, 17:47:38
Hier kan ik wat mee  ::)

Verkeerde smiley gepakt? ;D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Richard BRW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #4 Gepost op: 15 maart 2011, 11:36:50

Ik
  • 1. Welke voertuigen Staan er nu Precies
  • 2. Welke Regio voertuigen staan er.

Ik hoop dat jullie de vragen kunnen beantwoorden

Mvg ivar22

De TS 23-1 ,DA 23-1 , en een MFH