Online snelcursus Eerste Hulp van het rode kruis

Auteur Topic: Online snelcursus Eerste Hulp van het rode kruis  (gelezen 2934 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Gepost op: 18 maart 2011, 15:44:20
Vergroot jouw overlevingskans en die van je vrienden

Vergroot jouw overlevingskans door de online snelcursus Eerste Hulp. Deze stoomt je binnen een uur klaar om direct hulp te kunnen verlenen bij de 7 meest voorkomende ongevallen. Snel en makkelijk, zodat jij jouw vrienden kunt helpen in nood, en zij jou natuurlijk. De online cursus kost € 9,95, maar als je je vandaag

inschrijft en jouw vrienden via twitter vertelt dat zij ook Eerste Hulp kunnen leren verlenen, krijg je ook nog eens € 3 korting! Wil je de Eerste Hulp tips altijd paraat hebben, download dan de handige app van het Rode Kruis.

meer weten:
http://www.savemyass.nu/default.aspx?ref=27tq5rl91CNLPjIo




Willem D.

  • Kritisch forumlid
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 764
  • EHV-er / BHV-er
Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2011, 16:21:30
Grafisch prachtig en vooral ontzettend leuk !   :o
... voor iemand die totaal geen verstand van eerstehulp heeft maar toch iets en vooral snel wil "leren" over onderwerpen welke overal worden omschreven en on-line oproepbaar zijn.

Na alle droevenis in de afbraak in het niveau van EHBO opleidingen in de afgelopen jaren, dacht ik dat eindelijk het dieptepunt in zicht was gekomen, maar helaas het kan nog dieper dmv. het oproepen en bekijken van tijdrovende apps in plaats van direct "uit het hoofd" eerstehulp te verlenen.
Jammer dat het NRK hier haar goede naam aan verbind.  :'(
Denk niet dat mijn NRK hiermee zieltjes gaat winnen welke een "gratis" EHBO cursus van het NRK willen volgen.

Mijn tip : volg direct een goede en gedegen EHBO opleiding waarin je leert zonder je mobieltje eerstehulp te kunnen verlenen en je de achtergrond van je handelingen kent.  :|
Kost minimaal 24 - 28 uur, maar dan heb je ook echt wat en dan kan je ook echt wat!
Ik heb een eigen mening, geen groepsmening. Elke toevallige overeenkomst is mooi meegenomen. Loopt mijn mening parallel met die van jouw, dan zijn we


PatrickW

  • EHV + AED
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
  • EHV + AED
    • OpdePlof.nl
Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2011, 23:04:19
??? SaveMyAss?
:-\ Kippen?
:D Een pleister op je aars?

98uiye huh?


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2011, 23:42:38
Ik heb het idee dat de woorden 'referentiekader' en 'doelgroep' hier elementair zijn, maar vooral iets verschoven..
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Medicales

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
  • Help(t) hulpverleners helpen!
    • www.medicales.nl
Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2011, 22:56:07
Het gaat hier om een cursus voor een eerste basis van de eerste hulp. De veelvoorkomende ongevallen en levensreddende handelingen zullen hier worden besproken. Dit lijkt me niet iets voor bedrijven o.i.d. Maar misschien meer iets voor huisvrouwen/-mannen of geinteresseerde voor een inleiding. Wil je theorie combineren met praktijk en het naadje van de kous weten, dan zou ik je aanraden een cursus eerste hulp (EHBO) te volgen!
Medicales is een jong en innoverend bedrijf, dat zich richt op het geven van opleidingen in hulpverlening (EHBO, Eerste Hulp aan Kinderen, EHBDu, immo