Weer es een imagostunt :s

Auteur Topic: Weer es een imagostunt :s  (gelezen 3280 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #10 Gepost op: 31 oktober 2004, 12:24:18
Ja maar t geeft weer, inieder geval naar mij en mensen die ik er over heb gesproken, niet echt een positief beeld van de politie.. het idee achter de boetes/waarschuwingen is dat de verkeersveiligheid verbeterd wordt maarja op deze manier wordt wel weer goed duidelijk dat t toch vooral gaat om de centen (tuurlijk wisten wij allemaal al lang maar tegenover de burger, die het toch al niet heeft op controles, is dit wel weer een extra puntje van 'zie je wel..').  ;)

Groetjes uit het in mist gehulde Zeeland  ;D

Aan de andere kant kan je het ook als volgt opvatten: het feit dat dit groots aangekondigd wordt zet iedere weggebruiker op scherp. 'Onze' Target :) houdt in ieder geval zijn gaspedaal wat minder diep ingedrukt de komende maanden.
Ook dat kan een beoogd effect van communicatie (want dat is het naar buiten brengen van een dergelijk bericht) zijn.

Gr
Erik


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #11 Gepost op: 31 oktober 2004, 22:11:33
Aan de andere kant kan je het ook als volgt opvatten: het feit dat dit groots aangekondigd wordt zet iedere weggebruiker op scherp. 'Onze' Target :) houdt in ieder geval zijn gaspedaal wat minder diep ingedrukt de komende maanden.

Geloof je 't zelf? ;)

Ook dat kan een beoogd effect van communicatie (want dat is het naar buiten brengen van een dergelijk bericht) zijn.

Ik vraag me af of dat zo is. Zo'n berichtje daar denk je diezelfde dag aan, maar morgen ben je het toch weer vergeten... :-\

Gr
Erik


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #12 Gepost op: 31 oktober 2004, 22:56:57
Jorrin,

Tuurlijk, Ik heb alle vertrouwen in onze Target :-)

En wat dat communicatiedoel betreft: ik bekijk het vanuit de communicatie-optiek. En dan KAN dat wel degelijk een doel zijn. Ik zeg niet dat dat ook het doel geweest IS.

En bovendien, een gewenst doel is lang niet altijd hetzelfde als het bereikte resultaat. Dat zijn twee totaal verschillende dingen. Communicatie is ook een vak namelijk :-)

Gr
Erik


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #13 Gepost op: 31 oktober 2004, 23:07:05
Jorrin,

Tuurlijk, Ik heb alle vertrouwen in onze Target :-)

En wat dat communicatiedoel betreft: ik bekijk het vanuit de communicatie-optiek. En dan KAN dat wel degelijk een doel zijn. Ik zeg niet dat dat ook het doel geweest IS.

En bovendien, een gewenst doel is lang niet altijd hetzelfde als het bereikte resultaat. Dat zijn twee totaal verschillende dingen. Communicatie is ook een vak namelijk :-)

Gr
Erik

Mee eens. Bovendien zal niet iedereen zo eigenwijs zijn (zelfkennis). ;D


Target77

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 2 november 2004, 15:21:18
Jorrin,

Tuurlijk, Ik heb alle vertrouwen in onze Target :-)



Wat een vertrouwen in mij  **zucht**  ;D ;D ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 2 november 2004, 17:04:19
en weer terug naar de topic!


Kanarie

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 2 november 2004, 17:04:23
Wat een vertrouwen in mij  **zucht**  ;D ;D ;D
Is dat vertrouwen gerechtvaardigd?  ;)