Grandis ?

Auteur Topic: Grandis ?  (gelezen 3913 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Gepost op: 29 oktober 2004, 22:15:01
Deze week zag ik bij een ingezonden reportage van een van onze freelancers dat de politie Midden-West-Brabant de Mitsubishi Outlander als dienstvoertuig in dienst heeft genomen. Ziet er erg strak uit (op onderstaande foto iets minder ;)).



De Mitsubishi Grandis is al enige tijd op de markt en ik wacht dan ook met smart op de eerste foto's in politie-uitvoering (past immers in het beleidsrijtje) of liever nog als brandweer OVD-bak ;).




Wie o wie weet of er al ergens zo'n bak in dienst is en zo ja waar? :D.


Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2004, 12:48:23
Nog niet tegengekomen. En ik hoop eerlijk gezegd dat dat zo blijft... Ik vind het nogal een gedrocht :-)

Maar tussen twee haakjes.... gaat MWB dan over op Mitsubishi? Tot nu toe zie ik daar voornamelijk Opeltjes rijden.....

Gr
Erik


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2004, 16:56:37
Maar tussen twee haakjes.... gaat MWB dan over op Mitsubishi? Tot nu toe zie ik daar voornamelijk Opeltjes rijden.....

Smaken verschillen gelukkig ;). Of ze over gaan op Mitsubishi weet ik niet, dit was er in elk geval wel eentje uit de omgeving van Tilburg. Op onderstaande foto is dat matig te zien.

Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


mwbpolitie

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2004, 22:47:06
MWB gaat niet helemaal over op Mitsubishi. Onderstaande voertuigen zijn inmiddels aangekocht:

*Mercedes-Benz Vito
*Opel Zafira
*Opel Astra (nieuwe versie)
*Mitsubishi Outlander

De Outlander in Eindhoven kwam van team Oisterwijk ook Team Ossendrecht bezit een dergelijk voertuig

kijk op:

http://www.mitsubishi-motors.nl/news.jsp?id=915ADDFA-08D3B42A-C0A8013D-3D404228

Voor het persbericht aangaande de Mitsubishi Outlander


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2006, 16:09:34
We hebben er dik een jaar op moeten wachten maar dan is ie er toch: de eerste Grandis. Er komen meer van deze voertuigen in Brabant Zuid-oost. Voor een uitgebreide reportage zie www.112brabant.nl









Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2006, 17:17:21
super mooie wagen....enne misschien dat die outlander een demowagen is, ik heb er een vorig jaar vastgelegd namelijk


Nick

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2006, 20:26:59
Zeker een mooi voertuig, ook wel erg apart.
Ben benieuwd naar de Grandis in Brandweer uitvoering.


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2006, 20:49:18
We hebben er dik een jaar op moeten wachten maar dan is ie er toch: de eerste Grandis. Er komen meer van deze voertuigen in Brabant Zuid-oost. Voor een uitgebreide reportage zie www.112brabant.nl

Hele mooie wagen. 8)
Groeten, Colin


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #8 Gepost op: 19 februari 2006, 22:11:17
ja super,  mooie spitse lampen ook :o :o :o :o :o :o


Karim

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 20 februari 2006, 12:23:46
Da's inderdaad 'n hele mooie wagen ja, maar ik denk dat ie in't geel nóg mooier zal zijn...  :P