Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 991021 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

keiharddegekste

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Reactie #1490 Gepost op: 13 juli 2012, 08:03:07
Is niet van DKDB. Vast van korpsleiding Rotterdam-Rijnmond. De DKDB heeft geen parkeervergunning voor Rdam...


ggj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 186
Reactie #1491 Gepost op: 13 juli 2012, 11:30:08
Is niet van DKDB. Vast van korpsleiding Rotterdam-Rijnmond. De DKDB heeft geen parkeervergunning voor Rdam...
Ik heb hem vaak zat in Den Haag gezien rond het Binnenhof, o.a. met het staatsbezoek van de Turkse president. Toen was hij steeds rondjes aan het rijden en sloot hij achteraan in de colonne.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #1492 Gepost op: 13 juli 2012, 12:03:31




Dienst: Koninklijke Marechaussee
District: Noord-Oost
Soort voertuig: Onopvallend surveillance voertuig
Merk en type: Seat Ibiza
Bijzonderheden: Stop voor/achter, losse dashboard flitser + daklamp, knipperende koplampen.

Leuk, die Ibiza. Weer eens iets anders dan een Polo. En nette uitrusting. Mag je blij mee zijn.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1493 Gepost op: 17 juli 2012, 22:03:51
Is niet van DKDB. Vast van korpsleiding Rotterdam-Rijnmond. De DKDB heeft geen parkeervergunning voor Rdam...

Niet de korpsleiding, wel de korpsbeheerder ;)
De auto is dan ook regelmatig op de binnenplaats van het stadhuis te zien.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1494 Gepost op: 17 juli 2012, 22:23:16
Niet de korpsleiding, wel de korpsbeheerder ;)
De auto is dan ook regelmatig op de binnenplaats van het stadhuis te zien.
Wat moet een korpsbeheerder met OGS op zijn auto?
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1495 Gepost op: 17 juli 2012, 23:38:04
Wat moet een korpsbeheerder met OGS op zijn auto?
Laten gebruiken door zijn chauffeur als de burgervader als verantwoordelijke voor openbare orde en veiligheid ergens met spoed heen moet  ;)
greetz,  Enrique


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #1496 Gepost op: 19 juli 2012, 23:04:11

Byzonderheden: Vervangt de fords, stuk van dak van magneetmat voorzien voor magneet pit, knipperende koplampen, ledjes en navigatie systeem.

Handig, zo'n magneetmat op een onopvallende auto. Volgens mij spot 'de doelgroep' nu al vrij snel onopvallende politievoertuigen, hierbij een extra in het oog springende aanwijzing.
Senior GGP / Oost-Brabant


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1497 Gepost op: 19 juli 2012, 23:11:07
Handig, zo'n magneetmat op een onopvallende auto. Volgens mij spot 'de doelgroep' nu al vrij snel onopvallende politievoertuigen, hierbij een extra in het oog springende aanwijzing.

Hoe bedoel je? Dat de ''doelgroep'' met een ijzer voorwerp gaat kijken of het dak magnetisch is ?
De ledjes in de grill zijn ook vrij goed zichtbaar en het zijn ''gewone'' onopvallende surveillance-wagens... Geen OT voertuigen  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #1498 Gepost op: 19 juli 2012, 23:17:04
Hoe bedoel je? Dat de ''doelgroep'' met een ijzer voorwerp gaat kijken of het dak magnetisch is ?
De ledjes in de grill zijn ook vrij goed zichtbaar en het zijn ''gewone'' onopvallende surveillance-wagens... Geen OT voertuigen  ::)

Haha, dat zou mooie taferelen opleveren ;).
Nee, ik bedoel dat de soort ronde puck op het dak vrij in het oog springend is. Natuurlijk zit er een grens aan onopvallend zijn, begrijp ik helemaal, maar ik zou hier persoonlijk niet voor gekozen hebben.
Senior GGP / Oost-Brabant


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1499 Gepost op: 19 juli 2012, 23:31:00
De ronde schijf is naar alle waarschijnlijkheid van het plaatsbepalingssysteem. De magneetmat zal gewoon tussen de hemelbekleding en het dak in gezet zijn ;) Alhoewel ik me afvraag waarom je op een voertuig met een stalendak een plaat moet zetten  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !