Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 988784 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #1660 Gepost op: 6 mei 2013, 21:43:28
Ik heb hem laatst gezien in roden erg mooie auto zeker niet mis ik zou wel uit kijken met wat voor foto`s je op internet zet want ik kan hier aan zien waar je woont


Drenthe_Roden

  • Geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #1661 Gepost op: 6 mei 2013, 21:52:48
Waarschijnlijk heeft de beste man/vrouw vaker een dienstvoertuig op de oprit. Zie:Let maar eens op het gebouw met de golfplaten op de achtergrond  ::)

Of is het paps of mams met de auto van de zaak?  >:D
Nou ik kan je vertellen dat ik het heb getroffen want niet alleen paps maar ook mams oefent het beroep uit
Eerst zien, dan geloven.


Drenthe_Roden

  • Geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #1662 Gepost op: 6 mei 2013, 21:54:14
Ik heb hem laatst gezien in roden erg mooie auto zeker niet mis ik zou wel uit kijken met wat voor foto`s je op internet zet want ik kan hier aan zien waar je woont

Bijna iedereen in het dorp weet waar wij wonen.... Staan ook wel opvallenden voor de deur
Eerst zien, dan geloven.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1663 Gepost op: 6 mei 2013, 21:59:59
Nou ik kan je vertellen dat ik het heb getroffen want niet alleen paps maar ook mams oefent het beroep uit
Ik denk niet dat het slim is dat je dit soort info deelt. En paps en mams zullen het ook niet nodig vinden..  :|


Drenthe_Roden

  • Geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #1664 Gepost op: 6 mei 2013, 23:03:19
Ik denk niet dat het slim is dat je dit soort info deelt. En paps en mams zullen het ook niet nodig vinden..  :|
En waarom niet? 1. Ik noem geen namen 2. Het zijn gewoon agenten in blauw die je op straat om legitimatie vraagt dus ik zie het probleem niet hoor
Eerst zien, dan geloven.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1665 Gepost op: 6 mei 2013, 23:18:35
(...) dus ik zie het probleem niet hoor
Daar is je leeftijd ook naar. Heb het er in ieder geval even met je ouders over!


Drenthe_Roden

  • Geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #1666 Gepost op: 7 mei 2013, 00:24:02
Daar is je leeftijd ook naar. Heb het er in ieder geval even met je ouders over!
Alles gebeurd al in overleg, mijn vader is teamchef op dit bureau, alle voertuigen worden na overleg gefotografeerd ... Duidelijk genoeg lijkt mij toch?
Eerst zien, dan geloven.


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #1667 Gepost op: 7 mei 2013, 10:07:32
Alles gebeurd al in overleg, mijn vader is teamchef op dit bureau, alle voertuigen worden na overleg gefotografeerd ... Duidelijk genoeg lijkt mij toch?
Prima, we bedoelen het ook niet verkeerd. Maar de wereld bestaat helaas niet uit alleen lieve vriendelijke mensen...


Drenthe_Roden

  • Geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #1668 Gepost op: 7 mei 2013, 17:04:18
Prima, we bedoelen het ook niet verkeerd. Maar de wereld bestaat helaas niet uit alleen lieve vriendelijke mensen...

Alles is al besproken met de beheerder... Als er nu meer foto's van 'onze oprit'  ;D komen zijn deze volledig legaal...
Eerst zien, dan geloven.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1669 Gepost op: 7 mei 2013, 17:05:43
Alles gebeurd al in overleg, mijn vader is teamchef op dit bureau, alle voertuigen worden na overleg gefotografeerd ... Duidelijk genoeg lijkt mij toch?
Zolang er maar over nagedacht wordt O0