Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 994524 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #280 Gepost op: 30 januari 2009, 16:35:19
Vandaag heeft me vader dienst, en in het weekend ook dus hij heeft een piketwagen mee. Dat is een zilvere Volkswagen Caddy, met kenteken **-***-*. Bijzonderheden : Fliters achter de grill, en achter de achterruit. Stop/Volg bordje in de zonneklep. Voorderest zit er dus ook sirene in, carkit, en portofoon. En in de achterbak wat materialen, linten, veiligheidsvesten enz.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #281 Gepost op: 30 januari 2009, 16:38:19
Vandaag heeft me vader dienst, en in het weekend ook dus hij heeft een piketwagen mee. Dat is een zilvere Volkswagen Caddy, met kenteken **-***-*. Bijzonderheden : Fliters achter de grill, en achter de achterruit. Stop/Volg bordje in de zonneklep. Voorderest zit er dus ook sirene in, carkit, en portofoon. En in de achterbak wat materialen, linten, veiligheidsvesten enz.

Ik begrijp dat jij voor ons een fotootje gaat maken en deze hier plaatst? ::) ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #282 Gepost op: 30 januari 2009, 18:24:19
Ga ik morgen !  :)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


DD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 351
Reactie #283 Gepost op: 30 januari 2009, 18:30:20
Vandaag heeft me vader dienst, en in het weekend ook dus hij heeft een piketwagen mee. Dat is een zilvere Volkswagen Caddy, met kenteken **-***-* Bijzonderheden : Fliters achter de grill, en achter de achterruit. Stop/Volg bordje in de zonneklep. Voorderest zit er dus ook sirene in, carkit, en portofoon. En in de achterbak wat materialen, linten, veiligheidsvesten enz.

En vind je papa het goed dat je dat allemaal hier wereldkundig maakt...?
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #284 Gepost op: 30 januari 2009, 18:56:27
Wilde net zeggen, het kenteken bekend maken met alle informatie lijkt me niet zo verstandig


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #285 Gepost op: 30 januari 2009, 19:03:00
Ik heb al eerder hiero gezegt dat ik vraag aan me vader, of ik iets mag posten ja of nee. En dit mag.  ;) Ik let heus wel op daarmee, ik heb ook is een keer gehad stond er bij een autodealer een Golf 5, van de Politie Amsterdam amstelland. Die wouden ze gaan verkopen met striping en al. Nogmaals, ik weet wat ik hier wel en niet mag posten, en ik weet ook tuurlijk dat als ik iets verkeerts plaats dat ik daarmee in de problemen kan komen
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #286 Gepost op: 30 januari 2009, 19:08:40
En dan lijkt het me alsnog niet verstandig om een kenteken te plaatsen, maar dat ter zijde.

Om het toch even over de auto te hebben. In wat voor gevallen kan je pa opgeroepen worden om naar de Eenhoorn te gaan als hij piket heeft?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #287 Gepost op: 30 januari 2009, 19:30:11
Volgens mij, is het hier altijd nog een foto topic  ::) (Zie bovenste post op deze bladzijde)

Beginnen met foto´s en een daarop volgende discussie zijn geen probleem. Kentekens zijn overigens niet gewenst, daar hebben we het al eens eerder over gehad hier  ::) (zie eerste post in het topic)

Overigens zijn leden zelf verantwoordelijk voor wat zij plaatsen, alleen kentekens zijn hier dus niet de bedoeling ;)

Dus even een kort en bondig antwoord op de vraag van Max, en dan weer ontopic (met foto's en info dus)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #288 Gepost op: 30 januari 2009, 19:39:19
En dan lijkt het me alsnog niet verstandig om een kenteken te plaatsen, maar dat ter zijde.

Om het toch even over de auto te hebben. In wat voor gevallen kan je pa opgeroepen worden om naar de Eenhoorn te gaan als hij piket heeft?
Naja hij heeft van vandaag, tot maandag piket. Dus hij kan ieder moment opgeroepen worden. Bijv voor spoedreparatie's, of als er iets is met de VC1. En als het echt nodig is, kan ie vanaf hier ook nog met sirene en al wegrijden als ie toestemming daar voor heeft Ik had trouwens nog even gevraagt wat die caddy nu voor auto is.. En dat is zegmaar een soort boodschappenwagen, of reparatiewagen. Waar gereedschap in meegenomen word om te reparen enz.. Dus daarvoor is dus de sirene en zwaailichten als er een spoedreparatie ofzo is, en waarvoor er dan een stopbordje op zt weet ik niet. En volgens mij is de porto dan voor de AC, om contact te houden over wat er allemaal gebeurt. Weet eig niet of dat echt nodig is zo'n porto in zo een wagen.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #289 Gepost op: 31 januari 2009, 19:47:31
Dankuwel voor de tip  :)


Foto gemaakt bij het tankstation tijdens het tanken  ;)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.