0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
Dienst: KMar, brigade SchipholRoepnummer: -Soort voertuig: Onherkenbare dienstautoMerk en type: Renault TraficOverige bijzonderheden: Flitsers in grill, Sirene onder in grill en flitsers bij achterraamDienst: KMar, brigade SchipholRoepnummer: -Soort voertuig: Onherkenbare dienstautoMerk en type: Peugeot 307 Overige bijzonderheden: TIR6 flitsers in grill
Dienst: KMar, brigade SchipholRoepnummer: -Soort voertuig: Onherkenbare dienstautoMerk en type: Renault TraficOverige bijzonderheden: Flitsers in grill, Sirene onder in grill en flitsers bij achterraam
Hmm.. op het kaartje achter de voorruit staat het logo van een industriële wasmachinefabrikant uit Brabant?! Vreemd.
Verklaar dan de flitsers en sirene is dan? en hoe weet je zo zeker dat dit 100% zo is? Dat is een beetje vreemd
Nou ik constateer alleen dat er een bepaald logo op een bordje staat en dat ik dat een vreemde zaak vindt. Ik heb geen idee waarom dat logo gebruikt wordt. Heb zelfs nog even het logo opgezocht en het is zo te zien echt een match .
Is gewoon een KMar voertuig die op Schiphol rondrijd ... En hoe onopvallender hoe beter
Dienst: GPT (Grensoverschijdend PolitieTeam)Soort voertuig: Onopvallend surveillancevoertuigMerk & type: BMW 5-serieBijzonderheden: Voertuig bevat één Duitse en één Nederlandse agent/marechausseëer en surveilleert in de grensstreek.