Lotus min. Leeftijd

Auteur Topic: Lotus min. Leeftijd  (gelezen 4190 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jasper K

  • evenementen hulpverlener met geneeskunde ambitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
  • willekeurige opvulling van de ruimte
Gepost op: 7 juni 2011, 17:19:29
Kort vraagje:
Moet je voor de cursus volwassenen lotus 16 zijn om te beginnen met de cursus, of voor het. Examen?
En weet iemand een lotuskring in veldhoven te vinden? ;)


All of science is nothing more than the refinement of everyday thinking.  - Albert Einstein  Wissenschaft und Kunst gehören der Welt an, und vor ihnen


ralpje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 396
Reactie #1 Gepost op: 12 juni 2011, 22:13:20
Voor zover ik weet moet je een geldig EHBO-diploma hebben. Volgens mij kun je je EHBO-examen (je reguliere diploma, dus niet jeugd-EHBO enzo) pas doen als je 16 bent. Of dit voor de cursus geldt, of alleen voor het examen zou ik niet weten. Ik denk echter wel dat het handig is om in ieder geval al je eenheidsdiploma te hebben als je aan de LOTUS-cursus begint en het liefst ook wat ervaring hebt in (evenementen)hulpverlening en het e.e.a. aan letsels gezien hebt. Dit maakt het acteren als LOTUS een stuk makkelijker.


Jasper K

  • evenementen hulpverlener met geneeskunde ambitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
  • willekeurige opvulling van de ruimte
Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2011, 22:54:33
Ik en alleen jeugd- ehbo. :'(
Maar ik heb al wel wat evenementen hulpverlening gedaan en lotussen zijn ook geen nieuwigheid
All of science is nothing more than the refinement of everyday thinking.  - Albert Einstein  Wissenschaft und Kunst gehören der Welt an, und vor ihnen