SBS6 - Overtreders

Auteur Topic: SBS6 - Overtreders  (gelezen 69722 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HBm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 851
  • Overleden, maar niet vergeten
    • "Hulpverleningsforum, een dagelijkse bron voor leering en vermaak"
Reactie #170 Gepost op: 26 maart 2012, 16:04:56
Een busje op een (bekende?) duistere en rustige plek, een man en een vrouw erin, waarbij de gulp van de man openstaat..... Genoeg voor een onderzoek.

Waarom onderzoeken?
Waarom niet gewoon hun gang laten gaan, ze staan toch niemand in de weg?
Ik ben voeger ook wel met een vriendinnetje 'actief' geweest in een auto.
Geld voor een hotel had je niet, thuis geen gelegenheid en je moest toch iets.
Eerlijk gezegd vind ik het wel sneu om zo'n prille liefde te verstoren....
Voorheen helm met twee strepen - Overleden 21 april 2012


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #171 Gepost op: 26 maart 2012, 16:08:22
Waarom onderzoeken?
Waarom niet gewoon hun gang laten gaan, ze staan toch niemand in de weg?
Ik ben voeger ook wel met een vriendinnetje 'actief' geweest in een auto.
Geld voor een hotel had je niet, thuis geen gelegenheid en je moest toch iets.
Eerlijk gezegd vind ik het wel sneu om zo'n prille liefde te verstoren....
Tippelen is in veel gemeenten verboden doormiddel van het APV. Daarnaast kunnen er ook in het APV locaties worden aangewezen waar het geen openbare schennis mag worden gepleegd (denk aan schoolgebieden, kinderspeelplaatsen etc).
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #172 Gepost op: 26 maart 2012, 16:15:11
Ik snap die meneer sowieso niet. :P
Hij zegt: "waar toch dingetjes gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen." So what's the big deal? Het gebeurt nu toch in de avond. ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #173 Gepost op: 28 maart 2012, 20:14:42
Waarom onderzoeken?
Waarom niet gewoon hun gang laten gaan, ze staan toch niemand in de weg?
Ik ben voeger ook wel met een vriendinnetje 'actief' geweest in een auto.
Geld voor een hotel had je niet, thuis geen gelegenheid en je moest toch iets.
Eerlijk gezegd vind ik het wel sneu om zo'n prille liefde te verstoren....
Ik doe regelmatig aan geboortebeperking tijdens mij werk. (Hmm, klinkt best wel raar   ;D )...

Maar goed. Ik stel altijd een onderzoek in bij stelletjes. Vaak is het inderdaad onschuldig, dan mogen ze prima blijven staan. Maar heb ook regelmatig loverboy-praktijken ontdekt, mensenhandel, prostitutie, 14 jarige meisjes bij volwassen kerels en andere zaken die niets te maken hebben met 'prille liefde'. Dus altijd controle wat mij betreft...


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #174 Gepost op: 1 april 2012, 15:45:38
De promo voor het nieuwe seizoen van Overtreders

Overtreders | Nieuwe afleveringen!
Geüpload door sbs6nl op 26 mrt 2012
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #175 Gepost op: 1 april 2012, 23:13:12
Ik heb vandaag gekeken en ik vond de serie veel beter dan afgelopen jaar tot nu toe. Meer de diepte in en deze aflevering veel horeca :).
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #176 Gepost op: 16 april 2012, 16:17:25
Wel grappig om mijn toekomstige collega's zo in beeld te zien bij de laatste aflevering ;D. En waar die man het over heeft met het kurzzeitkenzeichen is gewoon een geld kwestie. Die gele is voor een paar tientjes te koop en de rode (welke wel mag in nederland, maar wat ook fout kan zijn voor de BPM) die kost geloof ik het dubbele. Vraag me wel af waarom ze die elektrische auto zo hebben afgehandeld (wel een mooie bak trouwens), want de BPM is dan niet van toepassing maar de MRB wel.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #177 Gepost op: 16 april 2012, 18:23:18
Zit ik vorige week overtreders te kijken doen ze een inval op het terrein waar mijn spullen staan!

Ik herkende de villa in eerste instantie en ik wist ook dat er twee jaar geleden een particuliertuincentrum is opgerold.
Wat schets mijn verbazing? Ik zat waarschijnlijk thuis op de bank want op de achtergrond staat mijn TMA 098uo

Wel lollig aan de andere kant ook slordig want zo kun je wel in verband worden gebracht met duistere praktijken zonder dat je het zelf weet :-X
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #178 Gepost op: 18 april 2012, 07:41:03
Zit ik vorige week overtreders te kijken doen ze een inval op het terrein waar mijn spullen staan!

Ik herkende de villa in eerste instantie en ik wist ook dat er twee jaar geleden een particuliertuincentrum is opgerold.
Wat schets mijn verbazing? Ik zat waarschijnlijk thuis op de bank want op de achtergrond staat mijn TMA 098uo

Wel lollig aan de andere kant ook slordig want zo kun je wel in verband worden gebracht met duistere praktijken zonder dat je het zelf weet :-X
Ik zou toch eens overwegen een andere locatie te zoeken gezien de mogelijke reputatieschade die je kan oplopen door zulke gebeurtenissen.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #179 Gepost op: 19 april 2012, 00:12:27
Wel grappig om mijn toekomstige collega's zo in beeld te zien bij de laatste aflevering ;D. En waar die man het over heeft met het kurzzeitkenzeichen is gewoon een geld kwestie. Die gele is voor een paar tientjes te koop en de rode (welke wel mag in nederland, maar wat ook fout kan zijn voor de BPM) die kost geloof ik het dubbele. Vraag me wel af waarom ze die elektrische auto zo hebben afgehandeld (wel een mooie bak trouwens), want de BPM is dan niet van toepassing maar de MRB wel.

Je gaat weg bij schiphol?