SBS6 - Overtreders

Auteur Topic: SBS6 - Overtreders  (gelezen 69792 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #180 Gepost op: 19 april 2012, 00:20:59
@ Maxx
Was nog nooit zo blij verrast na het sporten vandaag. Was namelijk gebeld door mijn teamleider, dus maar even terug bellen en wat blijkt, na mijn vakantie zit ik voor zeker 6 maanden niet op Schiphol maar in district Amersfoort 098uo 098uo


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #181 Gepost op: 19 april 2012, 07:42:21
Nou max als je wilt kan je nog t/m 29 april genieten van mij te schiphol. Vanaf 1 mei ga ik het oosten en midden van nederland (on)veilig maken.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #182 Gepost op: 6 juni 2012, 08:01:06
van ons intranet:

Citaat
Zondag 10 juni om 20.30 uur zal Douane PAX in beeld komen bij het SBS6 programma Overtreders. In elke aflevering worden poltitiekorpsen en handhavingsdiensten door het hele land gevolgd en nu komt de Douane aan bod.

Op dinsdag 22 mei zijn er opnamen gemaakt voor het programma van SBS6. Twee collega's zijn door een camera gevolgd tijdens hun dagelijkse werkzaamheden. Daarbij komen ze oog in oog te staan met kleine en grote overtreders van de wet.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #183 Gepost op: 16 november 2012, 13:03:30
Vanaf aankomende zondag, 18 November is een nieuw seizoen van Overtreders weer wekelijks om 20.30 te zien bij SBS6.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #184 Gepost op: 25 november 2012, 21:01:22
Ik vind het een beetje tegenvallen. Veel tijd wordt in mijn ogen verspild met onzinnige beelden. Lijkt ook meer reclame voor de track en trace beveiliging dan politiewerk..
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #185 Gepost op: 25 november 2012, 21:06:44
Ik vind het een beetje tegenvallen. Veel tijd wordt in mijn ogen verspild met onzinnige beelden. Lijkt ook meer reclame voor de track en trace beveiliging dan politiewerk..
Dat track-and-trace is wel populair op tv sinds dat Powlitie er veelvuldig mee bezig is...


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #186 Gepost op: 25 november 2012, 21:11:53
Ik kan juist optimaal genieten van het item over de lokmiddelen. Zou het ook heel erg vinden om er aan mee te werken  ;D ;D ;D
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #187 Gepost op: 25 november 2012, 21:16:20
Maar om daar, tot nu toe, elke week een ruim item aan te besteden....
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #188 Gepost op: 2 december 2012, 14:43:24
Tja,daar gaat dit soort programma's eigenlijk echt over, de sponsors.Alles wat bij een commerciele omroep te zien is, wordt alleen uitgezonden omdat er sponsors zijn die het willen betalen,en niet om ons een lol te doen.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #189 Gepost op: 2 december 2012, 15:14:21
Tja,daar gaat dit soort programma's eigenlijk echt over, de sponsors.Alles wat bij een commerciele omroep te zien is, wordt alleen uitgezonden omdat er sponsors zijn die het willen betalen,en niet om ons een lol te doen.
Dat is de reden dat Blik op de Weg zo populair is, het is dinsdagavond half 11, maar er kijken bijna netzoveel mensen als zaterdag primetime. How come?  ^-^