overwerken.....

Auteur Topic: overwerken.....  (gelezen 1421 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Collin1974

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Gepost op: 14 juli 2011, 18:17:49
Inbrekers ontsnappen, politiehond bijt overwerker ziekenhuis in.

donderdag 14 juli 2011

APELDOORN - Een man die overwerkte in een kantoorpand aan het Rietveld in Apeldoorn is woensdagavond door een politiehond gegrepen.
De hond was op de man losgelaten omdat de politie, die was gealarmeerd door een beveiligingsmedewerker, dacht dat het om een inbreker ging die niet tevoorschijn wilde komen.

De beveiligingsmedewerker had even daarvoor twee verdachte mannen met bivakmutsen in het kantoorpand overlopen. Agenten omsingelden het gebouw en een hondengeleider zocht met zijn hond het pand af. Hiervoor werd op iedere etage duidelijk geroepen dat men tevoorschijn diende te komen omdat anders met een politiehond de afdeling zou worden doorzocht.


Op de tweede verdieping vond dezelfde handeling plaats, waarbij plotseling een man wegliep, die door de hond in zijn arm werd gebeten. Al snel werd duidelijk dat dit niet een inbreker was, maar een medewerker die aan het overwerken was. Hij dacht dat collega's een geintje met hem uithaalden.

De man is door de politie voor behandeling naar het ziekenhuis gebracht en later op de trein naar huis gezet. Ondanks het pijnlijke incident toonde hij volgens een politiewoordvoerder begrip.

Een onderzoek naar de andere mannen bleef zonder resultaat. Er werd wel braakschade aangetroffen, maar er wordt niets vermist.

Bron: De Stentor Apeldoorn




Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2011, 18:27:43
Gevalletje: eigen schuld, dikke bult...bijtwond. ;D


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2011, 20:38:39
Al snel werd duidelijk dat dit niet een inbreker was, maar een medewerker die aan het overwerken was. Hij dacht dat collega's een geintje met hem uithaalden.

Waarom klinkt dit nu zo bekend?
[Cynismemodus]
Nee joh. Het is helemaal niet nodig om (bij de receptie/beveiliging/collega's) te laten weten dat je langer in een gebouw aanwezig blijft. Wat kan er nou gebeuren?
Nee joh ... het is helemaal niet nodig om te reageren als een onbekende stem je luidkeels laat weten dat je je bekend moet maken.
Je bent toch aan het werk? Eerst even die regel afmaken. Ohw ... en voor ik het vergeet nog even ....
Als ik een euro had gekregen voor iedere ongemelde overwerker ... zag ik geen regen als ik uit het raam keek ... dan was ik op vakantie in een ver en warm land.
[/Cynismemodus]
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2011, 21:20:17
Daarom wordt bij ons overwerk gemeld, voor het geval een hondengeleider zijn ronde doet, meldt diegene zich niet, dan heeft diegene kans op een bijtwond.