TLC - Police Women

Auteur Topic: TLC - Police Women  (gelezen 1750 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Gepost op: 27 juli 2011, 16:56:22
Ben er net achter dankzij een maat van me dat sinds een paar weken er een nieuwe zender is genaamd TLC
deze zit in de avonduren van 18:00 uur tot 02:00 uur op het kanaal van Animal Planet.
Het schijnt de nieuwe vrouwenzender van Nederland te zijn maar daardoor voor mannen niet minder interessant.

Police Women is dus ook met recht een politieaflevering met vrouwen in de hoofdrol die tijdens hun dienst worden gevolgd.
Het wordt elke nacht uitgezonden van Maandag op Dinsdag tot en met Vrijdag op Zaterdag nacht van 00:45 uur tot 01:35 uur.
Dus 5 nachten achter elkaar een in mijn ogen goede aflevering met politievrouwen.

De eerste 2 weken waren er beelden uit Broward County ( Florida ) en nu zitten ze in de 2e week van Maricopa County ( Arizona ).
Ik vermoed dat ze elke 2 weken een andere staat laten zien.
Hoe lang de serie blijft lopen weet ik niet dus geniet er van zo lang het er is.

Op http://www.tlc.nl/tv-shows/police-women-of-broward-county kan je stukjes uit de eerste 2 weken terug kijken.
Op youtube heeft TLC ook een account en op http://www.youtube.com/user/TLC#g/search kan je filmpjes vinden van Police Women.
Even op Uploads klikken en Police Women invoeren.


In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #1 Gepost op: 6 augustus 2011, 18:41:05
Ik weet zelf dat er nog een serie over Dallas is.
Er zijn maar een aantal series dus ik ben bang dat het niet heel lang doorloopt :(


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2 Gepost op: 7 augustus 2011, 00:50:22
Ik hoop in ieder geval dat het nog lang doorloopt.
Het is voor mij een goeie ontspanning en geniet er met volle teugen van.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #3 Gepost op: 7 augustus 2011, 09:36:52
Ik heb ze geloof ik via via uiteindelijk online kunnen kijken.
Zal straks eens kijken of ik het voor je kan terugvinden.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #4 Gepost op: 7 augustus 2011, 10:12:28
Ik heb ze steeds per aflevering gegoogled en dan kom je uiteindelijk op megavideo uit.
Gewoon even zoeken naar 'Watch police women online' en eventueel een afleveringnummer.

Voorbeeldje:
http://www.megavideo.com/?v=ZUCVYQPM


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #5 Gepost op: 7 augustus 2011, 15:38:35
Top  O0 Dit ga ik zeker onthouden.
Dank je wel.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen