Filmpjes van Reddingsbrigade / KNRM / SAR

Auteur Topic: Filmpjes van Reddingsbrigade / KNRM / SAR  (gelezen 397552 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #120 Gepost op: 30 april 2005, 12:59:05
Ik vind het een erg goed introductie filmpje, om de essentie van de AED en het werk van de reddingsbrigade in vlissingen duidelijk te maken.

Je moet bij het maken van filmpjes, focussen op wat bij mensen blijft hangen..
Wat er zo blijft hangenbij dit filmpje is dat reddingsbrigade in vlissingen met een AED werkt, nauw samenwerkt met brandweer en ambulancediensten, goed uitgerust met het nieuwste van nieuwste (De AED)  heeft en het optreden bij incidenten op het strand bij vlissingen goed geregeld is.

Af gezien van wat details, sommige belangrijk of minder belangrijk, is dat de essentie die blijft hangen..
zeker bij het publiek..


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #121 Gepost op: 2 mei 2005, 01:01:15
Dus eigenlijk is het niet belangrijk hòe je het doet, als het maar blijft hangen dàt je het doet....

mmmm, daar moet ik nog even over nadenken of ik het daar wel mee eens ben.

Henk


Albert Dijkstra

  • Gast
Reactie #122 Gepost op: 2 mei 2005, 17:56:01
Er wordt gewerkt aan een verbeterde versie, ik zal een seintje geven wanneer deze online gaat!
En Peter, koffie staat klaar in Vlissingen!


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #123 Gepost op: 14 mei 2005, 10:40:35
Albert,

helaas had je gister avond andere verplichtingen, maar voor de lezing begon was er een fanatastisch filmpje van de ZRB over redding in het verleden en nu. Deze was in elkaar gezet door Cor Drayer.
Daarbij werd ook nog eens een stuk gedraaid van strandpolitie, waarbij een kindje vermist wordt in het water, waarbij assistentie geleverd wordt door ZRB, VBR, IJRB, NRB, KLPD heli, KLPD te water, KNRM en strandpolitie Zandvoort. Een echte tranen trekker, want het loopt natuurlijk goed af, terwijl alle hoop eigenlijk wordt opgegeven.

Helaas zijn de bestanden, voor mij, te groot om ergens op internet te planten. Maar het zijn pracht filmpjes!!!!
Elke hulpverlening start met communicatie.


Albert Dijkstra

  • Gast
Reactie #124 Gepost op: 14 mei 2005, 14:44:15
mijn brievenbus is groot genoeg om een mooie DVD van deze opnames te ontvangen..... ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #125 Gepost op: 14 mei 2005, 19:15:38
Albert,

helaas had je gister avond andere verplichtingen, maar voor de lezing begon was er een fanatastisch filmpje van de ZRB over redding in het verleden en nu. Deze was in elkaar gezet door Cor Drayer.
Daarbij werd ook nog eens een stuk gedraaid van strandpolitie, waarbij een kindje vermist wordt in het water, waarbij assistentie geleverd wordt door ZRB, VBR, IJRB, NRB, KLPD heli, KLPD te water, KNRM en strandpolitie Zandvoort. Een echte tranen trekker, want het loopt natuurlijk goed af, terwijl alle hoop eigenlijk wordt opgegeven.

Helaas zijn de bestanden, voor mij, te groot om ergens op internet te planten. Maar het zijn pracht filmpjes!!!!

Je weet het, ik stel graag ruimte beschikbaar...

Henk


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #126 Gepost op: 16 mei 2005, 17:57:03
Je weet het, ik stel graag ruimte beschikbaar...

Henk
RR en Henk...wees gerust er wordt hard gewerkt alle filmpjes zo snel mogelijk via de site van de ZRB (http://www.zrb.info) beschikbaar te stellen. zodra ze er staan post ik hier het adres! :D
[img]/img]


Lars Carree

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 194
  • "Huil maar niet zuster, de broeder troost je wel"
Reactie #127 Gepost op: 16 mei 2005, 18:57:13
Het fimpje wat een vergelijking maakt tussen de bls van vroeger en nu is door mij gemaakt vanwege de lezing.

Wie deze wil kan even een emailtje sturen naar mij, lars.carree@zrb.info
De rest is ism met Cor rayer gemaakt en worden nu op een ftp-site neergezet.


vistuig

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
    • KNRM Dordrecht
Reactie #128 Gepost op: 27 mei 2005, 20:34:36
Bloemendaal had vandaag weer de eer om in the picture te staan bij het nos journaal. Koen deed het woord. Zag er leuk uit, denk alleen dat de badgasten niet weten wat landwind is. Of krijgen ze bij jullie een een cursus voor dat ze het strand opgaan waarin ze alle gevaren en winden leren. Nee, het zag er mooi en gelikt uit allemaal.
en in alle gewesten  wordt de stem van het water  met zijn eeuwige rampen  gevreesd en gehoord


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #129 Gepost op: 28 mei 2005, 01:25:34
De regio was zoiezo goed vertegenwoordigd...Bloemendaal: Telegraaf en NOS, Zandvoort: RTVNH (regionale televisie noord holland) en morgenochten het Haarlemsdagblad.
[img]/img]