Filmpjes van Reddingsbrigade / KNRM / SAR

Auteur Topic: Filmpjes van Reddingsbrigade / KNRM / SAR  (gelezen 396623 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #150 Gepost op: 30 september 2005, 13:33:48
Wat bedoel je  ???  ??? Henk

Ik kijk best vrolijk vind ik. Maar hoe zou jij kijken als je zo'n jas aan moest...  >:(

Henk

 ;D ;D ;D ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #151 Gepost op: 2 oktober 2005, 13:55:54
Wat bedoel je  ???  ??? Henk

Ik kijk best vrolijk vind ik. Maar hoe zou jij kijken als je zo'n jas aan moest...  >:(

Henk
leuke jas Henk,maarrem wat is dat rare ding om je hals  ??? ???
Die blaasbalgen heb je toch niet nodig aan land,of verwachtte je hoog water in Huizen  ;D ;D


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #152 Gepost op: 9 november 2005, 00:36:32
Misschien leuk om te weten: ik heb een Sony DVCAM

 


pd 170P aangeschaft en zou daar best een keer mijn toezegging willen waarmaken voor promotionele doeleinden bij een collega redder een film op te nemen. Ik drink en eet niet veel en naast harde aflandige wind en veel zon is dat alles wat ik vraag dus de kosten vallen mee.

Wel zal ik een korte demo-trailer op mijn eigen (audio-rent.nl) site plaatsen.

Ik hoor het wel, ik wil een stuk of twee brigades doen.

Henk


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #153 Gepost op: 9 november 2005, 17:38:11
Ik drink en eet niet veel en naast harde aflandige wind en veel zon is dat alles wat ik vraag dus de kosten vallen mee.

Wij drinken alleen na zessen ;D :D maar je bent van harte welkom om een keer in het voorjaar bij ons aan te schuiven!!
[img]/img]


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #154 Gepost op: 9 november 2005, 18:49:37
Wij drinken alleen na zessen ;D :D maar je bent van harte welkom om een keer in het voorjaar bij ons aan te schuiven!!

mooi, dat is één. Met drinken bedoel ik een sapje.

Henk


Matthijs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • samenwerkend kunnen we meer.
    • Ontwerpers en bouwers van maatwerk interieurs
Reactie #155 Gepost op: 9 november 2005, 18:51:28
Dan ben ik ook van de partij :)

Matthijs


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #156 Gepost op: 9 november 2005, 21:09:55
mooi, dat is één. Met drinken bedoel ik een sapje.

Henk

Ja ja Henk, dat sappie is voor de motoren, wij drinken cappucino met een stevige schuimkraag.

Maar hoe waterdicht is ie dan? Je zal niet de eerste, en zeker ook niet de laatste, camera man zijn die huilend een boot verlaat omdat zijn werkmateriaal druipend van het zeewater het strand bereikt. Maar eh moeten we dan ook denken aan de filmpjes in de trend van Sixpack of krijgen deze filmpjes echte meerwaarde als de docu van AT5.

RR (die dan absoluut niet aanwezig zal zijn)
Elke hulpverlening start met communicatie.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #157 Gepost op: 10 november 2005, 00:37:28
Ja ja Henk, dat sappie is voor de motoren, wij drinken cappucino met een stevige schuimkraag.

Maar hoe waterdicht is ie dan? Je zal niet de eerste, en zeker ook niet de laatste, camera man zijn die huilend een boot verlaat omdat zijn werkmateriaal druipend van het zeewater het strand bereikt. Maar eh moeten we dan ook denken aan de filmpjes in de trend van Sixpack of krijgen deze filmpjes echte meerwaarde als de docu van AT5.

RR (die dan absoluut niet aanwezig zal zijn)

Ik ben nu bezig met een film die ik op genomen heb als "er even bij" toen ik geluid en licht verzorgde tijdens de IKweek van Roy Martina in Veldhoven en het resultaat mag er zijn vind ik zelf. De montage gaat ook goed, ik heb een dedicated 160 Gig harde schijf en kan rechtstreeks in mpeg2 op top-DVD kwaliteit capturen. Ik heb er nu iets van dertig uur ruw werk op staan en ga dat nu monteren. Het gaat nu eens helemaal goed, zonder vastlopers en drop-outs, ik ben helemaal blij ;D . Meer een docu dus, maar geen studio werk ertussen door, dat kan ik niet.

Henk


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #158 Gepost op: 10 november 2005, 13:25:22
Dan ben ik ook van de partij :)

Matthijs

Mooi, dat wordt gezellig! En het is ook handig als je met z'n tweeen bent!


Gisteren kwam ik net thuis toen ik een alarmering zag van de brandweer voor een voertuig in de brand:

Citaat
0703902 00:42:19 10-11-05 GROUP BR 1 VIERSLOOT BLAR VOERTUIG BUITBR BRW Blaricum (Lichtkrant)

Ik denk, nu gaat het in Nederland ook nog beginnen, dus ik er heen met de camera.

Nou, dat viel gelukkig mee.

Nou ik er toch was wat beelden geschoten om te oefenen in het aarde donker. Dit is het resultaat, ik heb zoiets zonder licht als eens eerder geprobeerd met een camcorder, maar zo'n resultaat krijg je dan niet.


probeersel in het donker.

Ik vind het leuk!  :D  Nog een hobby erbij  :o.


Henk


Xandor

  • Maatschappelijkwerker/woonbegeleider meervoudige diagnostiek clienten
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
  • Mede oprichter HOGE
    • Homepage
Reactie #159 Gepost op: 10 november 2005, 16:51:01
Nou Henk dat zal dan toch wel in Amsterdam of Rotterdam zijn denk ik.... :laugh: ;D

Best okay kwaliteit trouwens!!!  Hihi, jij daar filmen? nog meer ruzie met politie ? ;D ;D
Ex lid Reddingsbrigade Huizen Mede oprichter HOGE