Ambulances van P2000 af?

Auteur Topic: Ambulances van P2000 af?  (gelezen 6946 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Gepost op: 23 september 2011, 21:25:57
Ik heb vandaag van een politie agent gehoord dat de ambulances in Noord-Holland Noord dit jaar nog van P2000 af gaan.
Weet iemand of dit waar is en wanneer dit precies gebeurt ?




Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1 Gepost op: 23 september 2011, 21:35:05
Voor het ''voertuigen met toeters-en bellen topic'' zou het een verademing zijn... Maar ik weet er niets van. ;)


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #2 Gepost op: 23 september 2011, 21:40:50
Voor het ''voertuigen met toeters-en bellen topic'' zou het een verademing zijn... Maar ik weet er niets van. ;)
Je doet nu net alsof ik iedere dag al mijn ambulance filmpjes van regio 10 in dat topic neerzet.
Ik zou zeggen kijk eens bij mijn filmpjes (www.youtube.com/Bas112NHN) en dan zul je zien dat ik niet alles op het forum neerzet.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3 Gepost op: 23 september 2011, 21:44:10
Ja inderdaad! maar dan krijgje natuurlijk dat ze de hele dag voor de ambupost gaan staan. En dan als bijzonderheden: niet via de pieper.

Zou zeggen mail je ambudienst. Wie weet andwoorden ze terug.

En waarom zou je ze trouwens missen? Die berichten zijn niet eens voor jou bestemt


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #4 Gepost op: 23 september 2011, 21:45:16
Je doet nu net

Daarom die vette knipoog. Plaats rust!  ;)


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #5 Gepost op: 23 september 2011, 21:45:52
Je doet nu net alsof ik iedere dag al mijn ambulance filmpjes van regio 10 in dat topic neerzet.
Ik zou zeggen kijk eens bij mijn filmpjes (www.youtube.com/Bas112NHN) en dan zul je zien dat ik niet alles op het forum neerzet.

Je stelt een vraag, krijgt een reactie, en bijt gelijk van je af, terwijl Dinges je totaal niet aanvalt. Wat wil je nou?


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #6 Gepost op: 23 september 2011, 21:47:27
Ja inderdaad! maar dan krijgje natuurlijk dat ze de hele dag voor de ambupost gaan staan. En dan als bijzonderheden: niet via de pieper.

Zou zeggen mail je ambudienst. Wie weet antwoorden ze terug.

En waarom zou je ze trouwens missen? Die berichten zijn niet eens voor jou bestemd
Aangezien er ook geen persinfo komt zou het erg jammer zijn kwa 112 nieuws.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #7 Gepost op: 23 september 2011, 21:50:37
Je stelt een vraag, krijgt een reactie, en bijt gelijk van je af, terwijl Dinges je totaal niet aanvalt. Wat wil je nou?

Voor het ''voertuigen met toeters-en bellen topic'' zou het een verademing zijn... Maar ik weet er niets van. ;)
Hierom bijt ik van me af.
Want ik vraag om een antwoord en niet zulke opmerkingen.


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #8 Gepost op: 23 september 2011, 21:53:50
Aangezien er ook geen persinfo komt zou het erg jammer zijn kwa qua 112 nieuws.

Politiemeldingen gaan ook niet via P2000, maar persinfo wel. Denk niet dat de persinfo in gevaar komt

Hierom bijt ik van me af.
Want ik vraag om een antwoord en niet zulke opmerkingen.

Tsja, als je alleen antwoorden wilt horen die je wilt horen, dan moet je zoiets niet op het internet zetten ::)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #9 Gepost op: 23 september 2011, 21:55:40
Want ik vraag om een antwoord en niet zulke opmerkingen.

Je kreeg deels antwoord, van mij. (namelijk dat er in ambulanceland ZHZ niets van bekend is) Dat ik daar een onderwerp-gerelateerd-zij-stapje bij maak, is niet aan jou. Die krijg je ongevraagd!  ;)