POV cam voor tijdens het zwemmen.

Auteur Topic: POV cam voor tijdens het zwemmen.  (gelezen 2264 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

spades

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Gepost op: 24 september 2011, 17:56:51
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje te denken over hoe ik een camera kan bevestigen op mijn hoofd zonder er te veel last van te hebben. Het spreekt natuurlijk voor zich dat deze tegen een stootje moet kunnen (brandingzwemmen) maar ik vermeld het toch even.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Zo ja. Welke camera gebruiken jullie en hoe hebben jullie deze bevestigd?




Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535


AlexEGM

  • RB Egmond / Strandwacht
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #2 Gepost op: 24 september 2011, 21:27:32
je zou ook een klein waterdicht cameraatje op je voorhoofd kunnen bevestigen, met bijvoorbeel zo'n dingetje dat mijnwerkers en bergbeklimmers hebben, maar dan met een lampje er in. Dan heb je geen zware helm op je hoofd en volgens mij scheelt dat veel.
Op alle door mij geplaatste foto's zit copyright


spades

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Reactie #3 Gepost op: 25 september 2011, 21:45:41
Als ik 1 keer een beetje knap duik rekt dat elastiek op en ben ik hem kwijt ben ik bang.. Die petzl's zijn leuk in de bergen maar in zee niet echt denk ik zo. Thanks for thinking though!


AlexEGM

  • RB Egmond / Strandwacht
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #4 Gepost op: 26 september 2011, 20:41:15
Als ik 1 keer een beetje knap duik rekt dat elastiek op en ben ik hem kwijt ben ik bang.. Die petzl's zijn leuk in de bergen maar in zee niet echt denk ik zo. Thanks for thinking though!
je hoeft dat niet perse met elestiek te bevestigen, en voor de zekerheid een bandje onder je  nek door?
Op alle door mij geplaatste foto's zit copyright


spades

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Reactie #5 Gepost op: 27 september 2011, 15:35:01
Dat is zeker waar, ik zal het meenemen in mijn overwegingen :)