Bedrijfsbrandweervoertuigen

Auteur Topic: Bedrijfsbrandweervoertuigen  (gelezen 127893 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #80 Gepost op: 25 februari 2005, 21:01:41
Ik heb in mijn kleine archiefje nog wat voertuigen gevonden. Er zitten wat oude van dagen bij  ;D ;D ;D ;D
Enne de kwaliteit van de foto's zijn niet altijd van hoge kwaliteit, maar goed beter iets dan niets  ::) ;)

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]


Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #81 Gepost op: 25 februari 2005, 21:03:00
En nog wat voertuigen. Foto's zijn overigens gemaakt op de Utrechtse oefentocht flink wat jaartjes geleden..... Jammer dat ze die niet meer houden....  :'( :'( :'(

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]


spuit 11

  • Gast
Reactie #82 Gepost op: 25 februari 2005, 21:15:59
Louis,
prachtige oude voertuigen.
groetjes
Peter


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #83 Gepost op: 26 februari 2005, 14:22:41
Louis,
prachtige oude voertuigen.
groetjes
Peter

de vier hier boven staande foto's zijn niet van mijn maar van Marcel. kan wel melden dat ze bijna allemaal er niet meer zijn. er zitten zelfs twee tweedehands bij, die van electrorail is ooit nog van brandweer Maartensdijk geweest en de Fiat van vrumona is een oudje van de NS en tot voor kort eigendom van een aannemer.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Rene112

  • Gast
Reactie #84 Gepost op: 28 februari 2005, 20:36:58
daar hoor ik van op Rene. maar een MAN met Mostard opbouw rijd volgens mijn al een tijdje bij Corus. dit is de 942 een MAN 14.224MF met Mostard opbouw uit 1999 en kenteken BH-JX-88 deze verving een oude Magirus-Deutz welk in 1996 van brandweer Heiloo was overgenomen deze zou op de hoofdwacht Wenckenbach moeten staan. maar als daar de Ginaf stond dan zou het kunnen zijn dat deze MAN op de nevenpost Westerwijk stond ter vervanging van de Ginaf. wat betreft een nieuwe MAN met Mostard opbouw lijkt mijn een beetje vreemd omdat Mostard failliet is of het zou een tweedehands wagen moeten zijn al zou ik niet weten welke hier dan bedoeld wordt.
mvg
Louis 

Het ging om een nieuw voertuig, dat in september 2004 bijna was afgeleverd, waarbij ik nu aanneem dat het om een andere opbouwfabrikant ging (ik vraag het nog even bij Laurens na).

Daarnaast gebruikt de Corus-brandweer tegenwoordig nog maar één kazerne. Ik zal de foto's die ik er in september 2004 (en in 1992) heb gemaakt binnenkort inscannen en plaatsen!

groeten,
René de Caluwé


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #85 Gepost op: 28 februari 2005, 21:19:52
Rene

dat moet je zeker doen. ik denk dat er wel meer mensen foto's willen zien van Hoogovens/Corus. maar wat betreft dit MAN was dat niet de oude van BASF uit Arnhem die nu bij de Shell staan in Rotterdam. krijg nu de indruk dat het al een bestaand voertuig was. wat men voor ogen had. trouwens de Ginaf werd in November 2004 verkocht en bestaand nog alleen bij een nieuwe eigenaar.
mvg
Louis
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


brw_sluis

  • Gast
Reactie #86 Gepost op: 2 maart 2005, 16:14:37
ik ben bij de bedrijfsbrandweer van Dow Terneuzen geweest  ;D ;D ;D ;D ;D
ik mocht alleen geen foto's maken :(:(:(


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #87 Gepost op: 2 maart 2005, 16:15:05
waarom niet? ::) ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #88 Gepost op: 2 maart 2005, 16:15:41
ik ben bij de bedrijfsbrandweer van Dow Terneuzen geweest  ;D ;D ;D ;D ;D
ik mocht alleen geen foto's maken :(:(:(

Dat had ik je al van te voren kunnen zeggen  :P :P

is wel jammer opzich
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #89 Gepost op: 2 maart 2005, 16:16:31
waarom niet? ::) ???

Ik denk dat dat nog steeds met 11 september te maken heeft, aangezien het een Amerikaans bedrijf is
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen