Bedrijfsbrandweervoertuigen

Auteur Topic: Bedrijfsbrandweervoertuigen  (gelezen 127892 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #180 Gepost op: 25 april 2010, 17:07:31
Bij deze een foto van de tankautospuit van Bavaria, dakzij de stripingpolitie nu in geheel blauw  :'(




Soort voertuig: Tankautospuit
Merk voertuig: Mercedes Benz
Opbouw : Doeschot-Rosenbauer
Kazerne: Bavaria
Lokatie : Lieshout
bijzonderheid : ex Brandweer Zwijndrecht

Meer foto's van bedrijfsbrandweerkorpsen in de buurt van Eindhoven deze week op www.brandweervoertuigen.com
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #181 Gepost op: 25 april 2010, 17:08:44
Dat meen je niet............!?!?

Bij deze een foto van de tankautospuit van Bavaria, dakzij de stripingpolitie nu in geheel blauw  :'(
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #182 Gepost op: 25 april 2010, 17:21:17
Dat meen je niet............!?!?


Ja, BZK is goed bezig. Top! Eindelijk een halt toegeroepen aan dit zéér hinderlijke en maatschappelijk ontzettend ongewenste gedrag!  :-X
greetz,  Enrique


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #183 Gepost op: 25 april 2010, 17:57:39
Bij deze een foto van de tankautospuit van Bavaria, dakzij de stripingpolitie nu in geheel blauw(
Dat meen je niet............!?!?
Ja, BZK is goed bezig. Top! Eindelijk een halt toegeroepen aan dit zéér hinderlijke en maatschappelijk ontzettend ongewenste gedrag!  
Het gedrag dat ...? Dat bedrijfsbrandweerkorpsen BRW striping toepassen? Als leek zou ik van iemand wel een uitleg waarderen ::)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #184 Gepost op: 25 april 2010, 18:46:06
Het gedrag dat ...? Dat bedrijfsbrandweerkorpsen BRW striping toepassen? Als leek zou ik van iemand wel een uitleg waarderen ::)

Laten we zeggen dat je kunt discussiëren over het nut en de belangen die gemoeid zijn met de strikte handhaving van bepaalde formele regeltjes, bijvoorbeeld op striping-gebied.
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #185 Gepost op: 25 april 2010, 19:13:10
Laten we zeggen dat je kunt discussiëren over het nut en de belangen die gemoeid zijn met de strikte handhaving van bepaalde formele regeltjes, bijvoorbeeld op striping-gebied.

Met daarbij dat brandweervoertuigen die nog (ergens) in functie zijn aangeschreven worden en computer/riool/dierenartsen gewoon vrolijk door blijven rijden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #186 Gepost op: 26 april 2010, 11:45:57
Jerommeke, weet jij dan ook hoe het zit bij die wagen van de bloemenveiling in Aalsmeer?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #187 Gepost op: 26 april 2010, 15:21:56
Jerommeke, weet jij dan ook hoe het zit bij die wagen van de bloemenveiling in Aalsmeer?

Die is rood, staat Amsterdam-Amstelland op de deur, heeft een regionaal roepnummer én c2000 en is voorzien van striping.

Het voertuig van Bavaria is blauw én dat mag niet ;)

Hoe het verder precies zit kan ik je niet vertellen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #188 Gepost op: 26 april 2010, 21:18:58
Mijn conclusie is dat ze achterlijk bezig zijn de laatste maanden. Barneveld heeft een 45km autotje opgeknapt voor optochten en opendag ect. mag niet !! Ze zijn er aardig boos om hier in elk geval.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #189 Gepost op: 26 april 2010, 21:34:48
Maar de loodgieters en aanverwanten rijden wel vrolijk verder? :D  :(