Verkeersregelaar

Auteur Topic: Verkeersregelaar  (gelezen 4312 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112wieringerwerf

  • Ondernemer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
Gepost op: 25 november 2011, 11:22:46
Beste forumleden,

Ik ben opzoek naar een plaatje of logo van de striping van een verkeersregelaars of convoi voertuig.
Ik weet niet meer hoe deze heet en kan het ook niet meer vinden.

Weet iemand waar ik dit kan vinden of heeft iemand een voorbeeld?

Alvast bedankt voor de moeite en groetjes van,


M.v.g.


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #1 Gepost op: 25 november 2011, 11:27:26


112wieringerwerf

  • Ondernemer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
Reactie #2 Gepost op: 25 november 2011, 11:34:29
Dank je wel,
Deze had ik inderdaad gezien.

Ik bedoelde eigenlijk meer een logo of afbeelding van alleen de striping  ;)
M.v.g.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #3 Gepost op: 25 november 2011, 12:04:37
Dank je wel,
Deze had ik inderdaad gezien.

Ik bedoelde eigenlijk meer een logo of afbeelding van alleen de striping  ;)

Elk bedrijf heeft zo ongeveer haar eigen striping.. Zit niet echt een logica in..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #4 Gepost op: 25 november 2011, 12:18:11
Op deze site staat rechts een schematische weergave van de striping, Heb je hier wat aan?
www.verkeersplan.com/transportbegeleider.htm


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #5 Gepost op: 25 november 2011, 12:34:47


112wieringerwerf

  • Ondernemer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
Reactie #6 Gepost op: 25 november 2011, 13:27:33
Jaaa hier kan ik meer mee. Het is nog niet helemaal wat ik bedoelde  e050 ( ja ik weet het, ik ben een zeur)  ::)

Het is echt de striping rode pijlen naar rechts wijzend en een witte achtergrond. en daar een afbeelding van.

Het is voor een ontwerp die ik wil gaan maken, vandaar.

Goed, ik zalzelf ook nog even goed gaan zoeken. En als iemand hier nog wat vind, heel graag.

groetjes
M.v.g.


112wieringerwerf

  • Ondernemer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
Reactie #7 Gepost op: 25 november 2011, 13:36:33
Jaaa hier kan ik meer mee. Het is nog niet helemaal wat ik bedoelde  e050 ( ja ik weet het, ik ben een zeur)  ::)

Het is echt de striping rode pijlen naar rechts wijzend en een witte achtergrond. en daar een afbeelding van.

Het is voor een ontwerp die ik wil gaan maken, vandaar.

Goed, ik zalzelf ook nog even goed gaan zoeken. En als iemand hier nog wat vind, heel graag.

groetjes

Oja voor ik het vergeet,
Er is wel een richtlijn voor de striping convoi exeptional en verkeersregelaars toch....... rode chevronpijlen met wit er tussen op een gele achtergrond.
en dat is het motief die ik zoek.

Haha en zelf maken met paint is een mislukking geworden  ;D
M.v.g.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #8 Gepost op: 25 november 2011, 16:01:57
Oja voor ik het vergeet,
Er is wel een richtlijn voor de striping convoi exeptional en verkeersregelaars toch....... rode chevronpijlen met wit er tussen op een gele achtergrond.
en dat is het motief die ik zoek.
(...)
De chevronpijlen gelden ALLEEN voor transportbegeleiders (convoi exceptionnel) en niet voor verkeersregelaars. Zie de Regeling Verkeersregelaars 2009. Voor verkeersregelaars geldt helemaal niets. De voertuigen van verkeersregelaars dienen simpelweg te voldoen aan de Regeling Voertuigen.

Het betreft dan afgewisseld RODE en GELE chevronpijlen naar VOREN wijzend op de zijkant zonder wit er tussen. Met witte tussenruimte is de oude situatie en is vanaf 2014 niet meer toegestaan. Op de achterkant en voorkant staan RODE en WITTE pijlen die beide OMHOOG wijzen.

Het plaatje eerder genoemd op www.verkeersplan.com/transportbegeleider.htm is de juiste weergave. Daar moet je zelf ook nog wel iets van kunnen maken in Paint of willekeurig welk programma. Rode en gele lijntjes naast elkaar, hoe moeilijk kan het zijn?
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill