Loopt het RK uit de pas?

Auteur Topic: Loopt het RK uit de pas?  (gelezen 2840 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

benII

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • pluk de dag voor je in een vaas eindigt
Gepost op: 29 december 2011, 08:20:21
Gisteravond heb ik van het RK maar liefst vijf brieven ontvangen met vijf verschillende pasjes. Twee keer ebho diploma 4sterren kinder ehbo wandel letsel en sportletsel. Afgezien dat erin staat “met het behalen”  ik heb die competenties al jaren hoop ik dat het een vergissing is en dat het allemaal op een pas had moeten staan.

Kan iemand mij uitleggen wat de beweegreden is van al die pasjes sturen of is het gewoon een vergissing. Ik vind vooralsnog het een verspilling van geld en moeite.

Graag jullie mening.

BEN




Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #1 Gepost op: 29 december 2011, 09:26:08
Ik snap je verontwaardiging, maar denk dat je je antwoord op de verkeerde plaats zoekt. Deze zul je toch echt bij (je contactpersoon van) het RK zelf moeten stellen.

Als je vraag is of andere RK leden ook deze post hebben ontvangen, zullen we moeten afwachten wat de reacties zijn  O0
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #2 Gepost op: 29 december 2011, 11:59:32
Gisteravond heb ik van het RK maar liefst vijf brieven ontvangen met vijf verschillende pasjes. Twee keer ebho diploma 4sterren kinder ehbo wandel letsel en sportletsel. Afgezien dat erin staat “met het behalen”  ik heb die competenties al jaren hoop ik dat het een vergissing is en dat het allemaal op een pas had moeten staan.

Kan iemand mij uitleggen wat de beweegreden is van al die pasjes sturen of is het gewoon een vergissing. Ik vind vooralsnog het een verspilling van geld en moeite.

Graag jullie mening.

BEN

Vraag het eens na bij de taakveld 3 coördinator(en), hij/zij heeft dit geregeld en zou er meer over kunnen vertellen.
Eventueel kan hij/zij na vragen hoe het één en ander in elkaar steekt, als hij/zij het niet vertrouwd.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #3 Gepost op: 29 december 2011, 14:02:10
Aangezien je de pasjes krijgt ga ik ervan uit dat je lid bent van het RK, en dat betekent dus dat al je oranje kruis certificaten om zijn gezet naar RK certificaten. En het kromme is inderdaad dat voor elke OK certificaat/aantekening je een apart pasje krijgt. Dus dit is geen vergissing..... Tenzij je niet lid bent van het RK.


benII

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • pluk de dag voor je in een vaas eindigt
Reactie #4 Gepost op: 4 januari 2012, 16:36:12
verspilling van geld.... ik heb er geen ander woorden voor