Code bij catchscan

Auteur Topic: Code bij catchscan  (gelezen 1725 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Remi

  • Gast
Gepost op: 13 januari 2005, 19:42:27
Vandaag werd er door de polite Amsterdam-Amstelland gecontroleerd met de Catchscan.
De "rinkelende" kentekens werden per mobilofoon doorgegeven aan de motorrijders.
De meeste code's kon ik wel ontcijferen, maar wie kan mij vertellen wat de code's:
regio 1 en regio 2 betekenen.
Regio 2 hoorde ik heel vaak en bij regio 1 gingen de motorrijders bijna op tilt.
Alvast bedankt




jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2005, 21:14:53
Vandaag werd er door de polite Amsterdam-Amstelland gecontroleerd met de Catchscan.
De "rinkelende" kentekens werden per mobilofoon doorgegeven aan de motorrijders.
De meeste code's kon ik wel ontcijferen, maar wie kan mij vertellen wat de code's:
regio 1 en regio 2 betekenen.
Regio 2 hoorde ik heel vaak en bij regio 1 gingen de motorrijders bijna op tilt.
Alvast bedankt
Dat zijn specifieke  codes...verschilt zelfs per controle....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2005, 14:12:57
nee, hoor de codes zijn bij  elke controle het zelfde, als je goed blijft luisteren dan hoor je vanzelf wat elke code betekend, ik ga je hier in iedergeval niet wijzer maken, want er lezen ook andere mee,

MVG
Mike


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2005, 14:15:25
Misschien dat je op één van die flitssite's kunt kijken? Daar heb ik wel eens iets over de Catchscan gelezen.