Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1481461 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1570 Gepost op: 26 september 2012, 11:33:09
Politie rijdt maaltijdbezorger Zwolle aan
Published on Sep 26, 2012 by RTVOost
In de Radewijnstraat in Zwolle is rond middernacht een maaltijdbezorger op een brommer aangereden door een politiewagen.

De aanrijding gebeurde nadat de politie met sirene en zwaailichten een stopteken gaf. Volgens enkele buurtbewoners ontstond er na de botsing een handgemeen tussen een agent en de brommerrijder. De maaltijdbezorger is licht gewond aan een been. De brommer raakte fors beschadigd; de politiewagen had een lekke band. De reden waarom de politie de man wilde aanhouden, is niet bekend.
Samen sterk in de hulpverlening!


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #1571 Gepost op: 26 september 2012, 21:32:31
Eerst nieuwe KLPD Volvo V70 al weer kapot gegaan vandaag bij achtervolging op de A27. Linkervoorwiel afgebroken en schade aan bumper. Mogelijk nog meer. Weet nog niet welke het is.
Foto's: http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/77878/fotos


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1572 Gepost op: 27 september 2012, 12:42:16
Foto's: http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/77878/fotos

Blijf het op een of andere manier altijd knap vinden dat er ondanks de vele collega's, het gericht schieten de verdachte alsnog weet te ontkomen. Desondanks zonde van de V70 maar het is een gebruiksvoorwerp en daar die worden nou eenmaal veel gebruikt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1573 Gepost op: 27 september 2012, 16:32:58
Blijf het op een of andere manier altijd knap vinden dat er ondanks de vele collega's, het gericht schieten de verdachte alsnog weet te ontkomen. Desondanks zonde van de V70 maar het is een gebruiksvoorwerp en daar die worden nou eenmaal veel gebruikt.

Tsja, je merkt dus dat een Golf V5 sneller is als menig dienstauto en je dus gewoon kans maakt om collega's zoek te rijden  >:D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1574 Gepost op: 27 september 2012, 17:59:33
Zegt dat iets over de auto of het niveau van de bestuurder.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1575 Gepost op: 27 september 2012, 18:11:44
Zegt dat iets over de auto of het niveau van de bestuurder.
Ook een goede bestuurder kan maar zoveel met een slechte auto. Een Schumacher zal echt geen top tijden kunnen rijden met een gemiddelde auto.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1576 Gepost op: 27 september 2012, 18:52:50
Ik kan hier een hele discussie over beginnen, maar denk niet dat hier daar de plek voor is. Zelfs met deze Volvo, wat ik niet had verwacht kunnen we menig bestuurder goed volgen.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1577 Gepost op: 27 september 2012, 19:59:45
Ik kan hier een hele discussie over beginnen, maar denk niet dat hier daar de plek voor is. Zelfs met deze Volvo, wat ik niet had verwacht kunnen we menig bestuurder goed volgen.

Uiteraard zijn de capaciteiten van de bestuurder doorslaggevend. Helaas hebben de meeste collega's niet meer dan een BROA gevolgd en zijn er van die snelle Volvo's nog te weinig!


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1578 Gepost op: 28 september 2012, 00:28:30
Verder gaat een verdachte toch vaak net een stapje verder dan de collega om te ontkomen. Ik ben best bereid om ver te gaan en bv een auto op te offeren, maar ik wil in ieder geval graag thuis komen. Bij sommige verdachten waar ik achter aan heb gezeten vraag ik me af of deze dat ook wilden, al was het misschien met wat vertraging.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #1579 Gepost op: 1 oktober 2012, 20:39:57
Een motoragent is zondagavond onderuit gegaan op de ringweg A10 in Noord toen hij achterop een auto knalde.

Rond 21.15 uur was de motoragent op weg naar een spookrijder op de Nieuwe Leeuwarderweg. Volgens getuigen zou hij op de ringweg zijn afgesneden door een auto en vervolgens achterop een andere auto zijn gereden.
Er raakte niemand gewond bij de botsing. De motor raakte wel behoorlijk beschadigd en moest worden afgesleept.

http://www.at5.nl/artikelen/87643/motoragent-knalt-achterop-auto