Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1483123 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1790 Gepost op: 24 januari 2013, 11:29:21
Apart dat de VOA "Haaglanden" t.p. komt terwijl dit onder hetzelfde district valt!

Negatief Kaasje het valt niet onder het zelfde District. Het valt per 01-01-2013 onder de zelfde Eenheid namelijk Den Haag.
Gouda valt onder District G Basisteam G3 van Eenheid Den Haag.
Den Haag is opgedeelt in District A, District B en District C.

Regio Hollands Midden is toch een andere regio dan regio Haaglanden? Dus dan klopt het toch?  ;)
Zie uitleg hierboven Royofzo.

Beide politie Den Haag, HGL en HM zijn niet meer, althans niet in de blauwe tak
Ik denk dat je een verschil moet maken tussen zoals op papier per 01-01-2013 en realiteit zoals het dus op dit moment nog gaat.
Op papier is het zoals ik hier boven al heb uitgelegd maar ik vermoed dat omdat o.a. de nieuwe meldkamer De Yp nog niet klaar is ( als men daar samen in gaat zitten ) dat men nog volgens de oude manier werkt en dat daarom de VOA Haaglanden ter plaatse is gekomen.

Het zelfde geldt voor de Eenheid Rotterdam. De meldkamers Rotterdam-Rijnmond en Zuid-Holland-Zuid zijn ook nog niet samen en twitteren ook nog apart van elkaar de Hi Impact Crime meldingen.
Dus zoals het op papier staat hoeft nog niet daadwerkelijk in alle gevallen ook operationeel te zijn.
Er is altijd nog zoiets als een overgangstermijn waarin het e.e.a. gerealiseerd moet worden.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1791 Gepost op: 24 januari 2013, 12:49:46
Klopt; de Nationale Politie is gereed vwb de stickers op voertuigen en het uiterlijk raamwerk. Inhoudelijk is er nog zéér weinig veranderd. De omzetting naar NP zal pas na 2013 gestalte krijgen. Let maar op.  ;)
greetz,  Enrique


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1792 Gepost op: 24 januari 2013, 13:09:37
Klopt; de Nationale Politie is gereed vwb de stickers op voertuigen en het uiterlijk raamwerk. Inhoudelijk is er nog zéér weinig veranderd. De omzetting naar NP zal pas na 2013 gestalte krijgen. Let maar op.  ;)
Natuurlijk weet ik dat het organisatorisch nog niet zo ver is, ik krijg ook gewoon nog mijn envelopjes van HM ;) Echter gaat het hier om het doen van onderzoek naar een mogelijk strafbaar feit. De reden dat het altijd door een ander regio werd gedaan is om het onafhankelijk te laten zijn, maar nu wordt het onderzoek uitgevoerd door  'hetzelfde' district!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


I1985

  • Monteur Laad/los
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 242
Reactie #1793 Gepost op: 24 januari 2013, 20:46:40
Natuurlijk weet ik dat het organisatorisch nog niet zo ver is, ik krijg ook gewoon nog mijn envelopjes van HM ;) Echter gaat het hier om het doen van onderzoek naar een mogelijk strafbaar feit. De reden dat het altijd door een ander regio werd gedaan is om het onafhankelijk te laten zijn, maar nu wordt het onderzoek uitgevoerd door  'hetzelfde' district!

Hmm dus als de NP straks helemaal ingeburgerd is laten we de Belgen of Duitsers komen?  :P  98uiye


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1794 Gepost op: 24 januari 2013, 22:27:49
Automobilist ernstig gewond bij eenzijdig ongeval

http://www.politie.nl/nieuws/2013/januari/24/02-ruurlo-automobilist-ernstig-gewond-bij-eenzijdig-ongeval%5B2%5D.html
Laatste update: 24-01-2013 | 20:55

Ruurlo - Donderdagmiddag 24 januari vond op de Groenloseweg een eenzijdig ongeval plaats. De 55-jarige automobilist is per traumahelikopter overgebracht naar het ziekenhuis.

Rond 16.00 uur rijdt een 55-jarige automobilist uit Lichtenvoorde over de Groenloseweg. Om onbekende reden verliest hij in de flauwe bocht de macht over het stuur, raakt een boom en komt in de naastgelegen sloot tot stilstand. Hierbij raakt hij dusdanig gewond dat hij door de brandweer uit zijn auto moet worden bevrijd. Hij is ernstig gewond per traumahelikopter overgebracht naar het ziekenhuis.

De 55-jarige is een politieman, werkzaam bij Politie Oost-Nederland, district Noord- en Oost Gelderland. Hij reed op het moment van het ongeval in een dienstvoertuig. Daarom doet de afdeling Verkeersongevallen Analyse van Politie Oost- Nederland, district Twente, onderzoekt naar de toedracht van het ongeval.



Politieagent ernstig gewond bij ongeval in Ruurlo

Politieagent ernstig gewond bij ongeval in Ruurlo
jaimybuunk·    
Gepubliceerd op 24 jan 2013
Kijk voor meer informatie en voor foto's op www.112oostgelderland.nl

p2kflex
16:07:07 24-01-13GROUP-1Prio 1 Ongeval Wegvervoer Letsel (personenauto) Groenloseweg Ruurlo
0830220Politie Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (PersInfo Achterhoek)
p2kflex
16:07:30 24-01-13GROUP-1PRIO 1 Ongeval Wegvervoer Letsel : : Groenloseweg - N319 : 23,5 Ruurlo 8991 9037 (THV Beknelling licht)
0803066BRW Achterhoek Oost (Monitorcode)
0803271BRW Achterhoek Oost (Berkelland) (Infocode klein Incident)
0803363BRW Achterhoek Oost (Ruurlo) (Bevelvoerder)
0803365BRW Achterhoek Oost (Ruurlo) (Kazernecode)
0803372BRW Achterhoek Oost (Ruurlo) (Alle Blusploegen)
0803390BRW Achterhoek Oost (Ruurlo) (Lichtkrant)
0805870BRW Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (OVD Achterhoek Oost piket)
0806527BRW Achterhoek Oost (Ruurlo) (MDT - TS 9037)
p2kflex
16:22:26 24-01-13GROUP-1A1 GROENLOSEWEG Ruurlo Gezondheid mka apeldoorn
0923993MKA Veiligheidsregio Gelderland Zuid (Traumaheli Lifeliner 3 / MMT 903)
Samen sterk in de hulpverlening!


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1795 Gepost op: 24 januari 2013, 22:56:05
Politieagent ernstig gewond bij ongeval in Ruurlo

Dat de collega maar goed mag herstellen! Beterschap!


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1796 Gepost op: 25 januari 2013, 12:38:03
Hmm dus als de NP straks helemaal ingeburgerd is laten we de Belgen of Duitsers komen?  :P  98uiye
Nee ik snap dat je dan van een andere eenheid laat komen, maar HM en HGL zijn op papier nu één eenheid, vandaar mijn verbazing ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1797 Gepost op: 26 januari 2013, 13:40:34
Nee ik snap dat je dan van een andere eenheid laat komen, maar HM en HGL zijn op papier nu één eenheid, vandaar mijn verbazing ;)

Aangezien de VOA bovenregionaal gaat acteren denk ik dat we ons hier (meer) druk om hoeven te maken. Er zal gerust over nagedacht zijn/worden  O0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #1798 Gepost op: 26 januari 2013, 21:57:28
Aangezien de VOA bovenregionaal gaat acteren denk ik dat we ons hier __ (meer) druk om hoeven te maken. Er zal gerust over nagedacht zijn/worden  O0
Denk je dat echt?
(of ben je het woordje "niet" vergeten?)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Reactie #1799 Gepost op: 26 januari 2013, 23:08:54
Misschien leuke nieuwe taak voor de KMar?  0098