Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1489596 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #2950 Gepost op: 14 oktober 2014, 19:38:01
Citaat van: CopVR3 link=msg=1301897 date=1413307002
Sodeju wat een klap is dat geweest....  :o 2 politieagenten slechts gewond, zal deels komen doordat ze in een zware degelijke 5-serie reden.

Is dat een 5-serie? Ik kan er niks meer van maken met de foto's die erbij staan, zo verwrongen hoop staal is het!

Ik weet niet of die agenten in de auto hebben gezeten of dat ze ergens hebben gestaan.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #2951 Gepost op: 14 oktober 2014, 19:49:49
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1301908 date=1413308281
Is dat een 5-serie? Ik kan er niks meer van maken met de foto's die erbij staan, zo verwrongen hoop staal is het!

Ik weet niet of die agenten in de auto hebben gezeten of dat ze ergens hebben gestaan.

Ja was een nieuwe 5-serie station. Er staat bij dat er een auto met pech stond en dat de agenten deze begeleiden naar een veilige plek. en Transporter is vervolgens erop geklapt.
Bestuurder van de Transporter en van pechvoertuig zijn overleden. De vrouwelijke bijrijder van de Transporter en de "zwei polizisten" zijn gewond geraakt.


Fireball

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,747
Reactie #2952 Gepost op: 14 oktober 2014, 23:15:47
AMBULANCE SLIPT EN BELANDT OP DE KANT IN WANNEPERVEEN

Een ambulance is dinsdagmiddag op de Veneweg in Wanneperveen op de kant terechtgekomen. Volgens de politie raakte de ambulance door nog onbekende reden in de slip, waarna het voertuig plotseling kantelde.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=200875&cat=1


mauster

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #2953 Gepost op: 15 oktober 2014, 03:06:51

Ja was een nieuwe 5-serie station. Er staat bij dat er een auto met pech stond en dat de agenten deze begeleiden naar een veilige plek. en Transporter is vervolgens erop geklapt.

Nou niet die BMW ophemelen . Goed lezen 1 agent in het pechvoertuig en 1 agent volgend in het politievoertuig.


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #2954 Gepost op: 15 oktober 2014, 07:45:30
Nou ja, de BMW mocht wel de eerste klap opvangen. Zijn er vergelijkbare ervaringen met Tourans?
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #2955 Gepost op: 15 oktober 2014, 09:37:26
Ik denk dat je zo'n ervaring met geen enkel voertuig wil hebben.
Het belangrijkste in zo'n situatie is de vraag of de kooiconstructie sterk genoeg is.


Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
Reactie #2956 Gepost op: 15 oktober 2014, 12:57:11
een ambulance van Brabant-Midden-West-Noord is betrokken geraakt bij een ongeval in Oisterwijk.


http://www.112brabant.nl/news/11051-ambulance-betrokken-bij-ongeval-op-n65-bij-oisterwijk
 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Reactie #2957 Gepost op: 15 oktober 2014, 15:40:20
Citaat van: CopVR3 link=msg=1301897 date=1413307002
Sodeju wat een klap is dat geweest....  :o 2 politieagenten slechts gewond, zal deels komen doordat ze in een zware degelijke 5-serie reden.

Mijn Duits is wellicht niet al te best, maar wat ik opmaak uit het verhaal:

Er strandde een automobilist met pech. 2 Agenten van de polizei probeerden deze persoon van hulp te voorzien en te begeleiden naar de pechstrook.
1 van de agenten heeft plaatsgenomen achter het stuur van de auto met pech, waar de eigenaar van deze auto de auto duwde. Voor de veiligheid reed de 2e agent er met het opvallende voertuig achter.

Een bestuurder van een bestelbus had het te laat in de gaten en botste achter op het politievoertuig, welke doorschoot tegen de auto met pech.
Bestuurder van bestelbus is door de klap om het leven gekomen, hetzelfde geldt voor de eigenaar van de gestrande auto, die de auto duwde (die is dus doodgedrukt tussen de politieauto en zijn eigen voertuig.

De 2 agenten zijn (mede doordat zij allebei in een voertuig zaten) gewond geraakt.


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Reactie #2958 Gepost op: 15 oktober 2014, 15:57:48
Citaat van: JarnoF link=msg=1302141 date=1413380420
Mijn Duits is wellicht niet al te best, maar wat ik opmaak uit het verhaal:

Er strandde een automobilist met pech. 2 Agenten van de polizei probeerden deze persoon van hulp te voorzien en te begeleiden naar de pechstrook.
1 van de agenten heeft plaatsgenomen achter het stuur van de auto met pech, waar de eigenaar van deze auto de auto duwde. Voor de veiligheid reed de 2e agent er met het opvallende voertuig achter.

Een bestuurder van een bestelbus had het te laat in de gaten en botste achter op het politievoertuig, welke doorschoot tegen de auto met pech.
Bestuurder van bestelbus is door de klap om het leven gekomen, hetzelfde geldt voor de eigenaar van de gestrande auto, die de auto duwde (die is dus doodgedrukt tussen de politieauto en zijn eigen voertuig.

De 2 agenten zijn (mede doordat zij allebei in een voertuig zaten) gewond geraakt.

En dan nog beweren dat je duits niet slecht is. Top vertaling!!  O0 O0 O0


Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
Reactie #2959 Gepost op: 16 oktober 2014, 11:37:40
Citaat van: p2Elst link=msg=1302147 date=1413381468
En dan nog beweren dat je duits niet slecht is. Top vertaling!!  O0 O0 O0

Top vertalling! Vreselijk tragisch ongeval dit  :'(
 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau