Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1482979 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #90 Gepost op: 17 maart 2009, 18:21:06


Bron: dumpert.nl
dat is een paar weken terug gebeurd in Almelo bij de brand bij Bolletje


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #91 Gepost op: 17 maart 2009, 23:43:34
dat is een paar weken terug gebeurd in Almelo bij de brand bij Bolletje
Thanx, dat kon ik niet terug vinden  ;)


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #92 Gepost op: 18 maart 2009, 10:17:40
Politieauto's op elkaar in centrum Utrecht

dinsdag 17 maart 2009 23:30 uur - RTV Utrecht

UTRECHT - Op de Sint Jacobstraat in het centrum van Utrecht zijn dinsdagavond twee politiewagens frontaal op elkaar gebotst.

Drie agenten zijn naar het ziekenhuis gebracht met onbekende verwondingen.  :(

De wagens waren even daarvoor naar de Potterstraat gestuurd om een man op te pakken die zich misdroeg.
Door nog onbekende oorzaak ging het op weg naar het bureau mis. Beide auto's raakten zwaar beschadigd.

De klap was zo hard, dat de wagens bijna honderd meter van elkaar tot stilstand kwamen.
Samen sterk in de hulpverlening!


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #93 Gepost op: 18 maart 2009, 11:08:46
Agenten gewond bij botsing politieauto's
Uitgegeven: 18 maart 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 18 maart 2009 10:40

AMSTERDAM - Drie politieagenten zijn dinsdagavond in Utrecht gewond geraakt bij een botsing tussen twee politiewagens.

De ene auto was voor assistentie onderweg naar de andere auto. Op een kruising zag de bestuurder van de ene wagen de andere politieauto over het hoofd, waarna ze botsten, meldt een politiewoordvoerder woensdag.

In een van de auto's zat een lastige verdachte, die even daarvoor in de Potterstraat in de wagen was gezet.



De andere politieauto was op verzoek van de agenten van het eerste politievoertuig onderweg om assistentie te verlenen, omdat de verdachte zich vervelend gedroeg, zegt de woordvoerder.


Ziekenhuis

De drie agenten zijn naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd geconstateerd dat ze geen ernstig letsel hadden en weer naar huis konden. Een andere agent en de verdachte, die ook in de auto's zaten, hoefden niet naar het ziekenhuis.
© Novum


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #94 Gepost op: 18 maart 2009, 19:16:39
Lullig voor die agenten hopelijk valt het mee met ze..  :) Ook best wel zonde van die mooie tourans allemaal :-\ Aldoor worden die Tourantjes getroffen...
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #95 Gepost op: 18 maart 2009, 19:49:00
tja... mooie tourans... om te zien misschien wel, er zijn voertuigen die beter geschikt zijn... maar goed... wie ben ik...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #96 Gepost op: 19 maart 2009, 18:16:49




Combinatie van Touran en een varkensruggetje .... Resultaat was een kapotte carter ... :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


112Duiven

  • Gast
Reactie #97 Gepost op: 19 maart 2009, 19:34:29
volgens mij is deze niet gecrasht  ::) ::) gewoon een kleine schade die je niet eens zo ziet


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #98 Gepost op: 19 maart 2009, 20:08:50
volgens mij is deze niet gecrasht  ::) ::) gewoon een kleine schade die je niet eens zo ziet

Uhm, waarom moet altijd iedereen extra uitleg geven?

Weet niet of je weet wat het kost? In ieder geval meer als die bumper van een bladzijde terug  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #99 Gepost op: 19 maart 2009, 23:30:20
ik gok op een lekke carterpan...en bodemplaat beschermkap... inderdaad fikse schade... meer dan een bumper... alleen al in arbeisloon lol
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....