Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1489531 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #270 Gepost op: 26 december 2009, 16:11:48
Oei, dat is volgens mij 1 van de nieuwe OvD auto's in Haaglanden :-X


DistrictZuid

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 268
  • brandweer vrijwilliger & verpleegkundige
Reactie #271 Gepost op: 26 december 2009, 16:16:23
was iid een OvD voertuig

link naar de reportage over deze aanrijding  op regio15.nl
http://regio15.nl/actueel/lijst-weergave/2-ongevallen/2669-brandweervoertuig-betrokken-bij-aanrijding


Rowin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #272 Gepost op: 28 december 2009, 17:22:06


Ambulance raakt van de weg en raakt lantaarnpaal

Haarlem – Een ambulance is maandagmiddag op de Schipholweg beschadigd geraakt bij een eenzijdig ongeval. De ambulancebroeders waren met spoed onderweg naar een melding. Op de Schipholweg raakte de ambulance van de weg, kwam in de berm en raakte een lantaarnpaal. Gelukkig kon de chauffeur van de ambulance de wagen weer de weg op sturen, en kon zo erger voorkomen.

http://www.rowinvandiest.nl/2009/12/foto-ambulance-van-de-weg-geraakt-op-schipholweg-en-beschadigd/


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #273 Gepost op: 1 januari 2010, 19:25:48
Eén van de nieuwste ambulances van Friesland (02-114) is gecrasht. Met de chauffeur leek het zeer ernstig. Onderstaand de link naar het artikel.
Van deze ambu hebben we op het forum veel filmpjes gezien wegens het rijden met de engelse varianten met de sirene.

http://www.hvnieuws.nl/index.php?action=1&id=2023
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Reactie #274 Gepost op: 2 januari 2010, 15:29:33
Eén van de nieuwste ambulances van Friesland (02-114) is gecrasht. Met de chauffeur leek het zeer ernstig. Onderstaand de link naar het artikel.
Van deze ambu hebben we op het forum veel filmpjes gezien wegens het rijden met de engelse varianten met de sirene.

http://www.hvnieuws.nl/index.php?action=1&id=2023
zonde van zo mooie ambulance. ik hoop dat de ambulance en de vrachtwagen chauffeur weer beter worden.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #275 Gepost op: 2 januari 2010, 15:49:10
zonde van zo mooie ambulance. ik hoop dat de ambulance en de vrachtwagen chauffeur weer beter worden.

Materiaal is vervangbaar, mensen niet. Dius jou reactie vind uittermate ongepast.

gr
Mike


Miggel

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #276 Gepost op: 2 januari 2010, 16:07:50
mike ontspan, kan hem namelijk geen ongelijk geven, ja materiaal is vervangbaar maar het blijft natuurlijk ook zonde zegt ie in mijn ogen niks verkeerds mee.

Hij besluit zelfs met een beterschapswens voor de gewonde ik snap eerlijk gezegd jouw forse reactie niet helemaal.

en tot slot allen een gelukkig nieuwjaar in goede gezondheid en een extra sterkte en beterschap aan hen die gewond zijn geraakt

mvg Miggel


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #277 Gepost op: 2 januari 2010, 16:11:57
Een vraag, heb je het wel eens meegemaakt dat je als HULPVERLENNER bij een ongeluk komt waar collega hulpverleners gewond zijn geraakt??? Ik wel teminste. Dus ik heb een beetje allergie tegen dit soort uitspraken.

Als je echt intresse hebt heb ik nog wel een foto van een poltieman die zonder been bekneld zit tussen de vangrail en een super nieuwe volvo V70, zonde he van die volvo.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #278 Gepost op: 2 januari 2010, 16:19:09
wat vind je dan van mensen die een reactie geven als: zonde van die lantarenpaal? die zijn er ook namelijk, ja ik vind het ook zonde van die auto, maar het personeel vind ik erger maar daar zie je hier niets van op de foto je weet daar verder niets van, vandaar de reactie zonde van de ambu
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Reactie #279 Gepost op: 2 januari 2010, 16:50:42
Materiaal is vervangbaar, mensen niet. Dius jou reactie vind uittermate ongepast.

gr
Mike

wat moest ik volgens je neer zetten dan? en ik heb Alle respect voor hulpverleners.