Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1483079 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #300 Gepost op: 24 januari 2010, 17:14:36
Hoe kan het nu opene dat mijn bericht weg is, die ik toenstraks hier heb neergezet?  :o ???
Ik had namelijk geschreven, is die vogel tegen de politiewagen aangevlogen ofzo?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #301 Gepost op: 24 januari 2010, 17:27:58
Hoe kan het nu opene dat mijn bericht weg is, die ik toenstraks hier heb neergezet?  :o ???
Ik had namelijk geschreven, is die vogel tegen de politiewagen aangevlogen ofzo?

Klopt, daar heb je ook een PM over gehad ...  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #302 Gepost op: 24 januari 2010, 20:01:55

Klopt, daar heb je ook een PM over gehad ...  ::)

Heb nog geen pm ontvangen? ???
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


fast-one

  • ambulance-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 149
Reactie #303 Gepost op: 27 januari 2010, 10:35:15
bij een zwaar ongeval op de A73 thv Linne is de 23-120 helaas niet geheel ongeschonden terug in de garage gekomen.
voor zover bekend is het ambu personeel in orde.

http://www.tvellef.nl/php/pivot/entry.php?id=1958


fast-one


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #304 Gepost op: 27 januari 2010, 11:16:10
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #305 Gepost op: 27 januari 2010, 12:03:27
Een Volvo van Politie Flevoland op een boom(pje)

http://www.dumpert.nl/mediabase/805231/17600f34/politieauto_tegen_boom.html

Een inbreker in Lelystad wist dinsdag uit handen van de politie te blijven doordat een politieauto tegen een boom gleed en meerdere agenten onderuitgingen.
agenten raakten niet ernstig gewond. Wel liepen de twee dienders in de auto een bult en een flinke schram op. Een tweede verdachte werd wel opgepakt.

Op weg naar de melding van de inbraak in een woning aan de Vossemeerstraat ging het al mis.
De politieauto gleed uit de bocht en knalde frontaal op een lantaarnpaal. De agenten gingen te voet verder naar de woning.


Agenten in een andere politieauto onderschepten de auto van de inbrekers in de IJmeerstraat en konden een van hen inrekenen. De andere vluchtte te voet.
Bij de achtervolging door soms spiegelgladde steegjes gingen drie agenten hard onderuit en wist de verdachte te ontkomen.
De man die wel werd ingerekend is een 26-jarige bekende van de politie. De man uit Lelystad zit nog vast.

Nu.nl


Bart S

  • Gast
Reactie #306 Gepost op: 27 januari 2010, 12:04:29
bij een zwaar ongeval op de A73 thv Linne is de 23-120 helaas niet geheel ongeschonden terug in de garage gekomen.
voor zover bekend is het ambu personeel in orde.

http://www.tvellef.nl/php/pivot/entry.php?id=1958
fast-one

Ik weet niet of je erop kan reageren, maar bij het verhaal krijg ik wel wat vragen.... de ambu stopte op de linkerbaan, aan de andere kant (dus tegenovergestelde rijrichting). Was die baan afgekruisd?


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #307 Gepost op: 27 januari 2010, 14:42:40
Ik weet niet of je erop kan reageren, maar bij het verhaal krijg ik wel wat vragen.... de ambu stopte op de linkerbaan, aan de andere kant (dus tegenovergestelde rijrichting). Was die baan afgekruisd?

jij weet toch ook dat het niet zo werkt??!!
eerst stop je en dan kruis je de boel af

of rijden ze bij jullie eerst een rondje totdat de kruizen zijn verschenen??
1:87 modelletjes:  


Bart S

  • Gast
Reactie #308 Gepost op: 27 januari 2010, 14:59:41
jij weet toch ook dat het niet zo werkt??!!
eerst stop je en dan kruis je de boel af

of rijden ze bij jullie eerst een rondje totdat de kruizen zijn verschenen??

Ik stop (liever) niet op een baan waar niets aan de hand is.... en zeker niet op een linkerbaan waar doorgaans wat harder wordt gereden. Ik probeer het plaatje compleet te krijgen en daarom vraag ik het ook!


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #309 Gepost op: 27 januari 2010, 15:05:17
ik weet niet of deze ambulance daar voor die melding opgeroepen was of toevallig voorbij kwam, maar als er niet is afgekruist, kan die hem dan niet op de vluchtstrook parkeren?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens