Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1481224 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #380 Gepost op: 5 maart 2010, 10:03:17
dat is de 81-671 van post woensel een HV2 met een Gemco Opbouw uit 2004
als ik het goed heb
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #381 Gepost op: 9 maart 2010, 22:34:14
http://www.mediatv.nl/nieuws/4302/Motorambulance_betrokken_bij_aanrijding.html

http://www.mediatv.nl/newuploads/artikel4302/4248aaf4b7b9057c6471ca2fe9177cffed.JPG[/img]

 08-3-2010

Rotterdam - Een ambulancemotor is maandagmiddag betrokken geraakt bij een aanrijding. Even na half vijf werd de motor vanaf de Baan in Rotterdam met spoed naar de Von Weberlaan gestuurd.

Op het Hofplein met de Schiekade zag een overstekend meisje op de fiets de ambulancemotor met zwaailicht en sirene over het hoofd. Het meisje en haar zusje dat achterop zat werden gelukkig opgemerkt door de motorrijder. Deze kon de aanrijding niet voorkomen, maar kon wel de snelheid verminderen. Zowel de ambulancemotor als de meisjes kwamen ten val, ze liepen echter allen geen letsel op. Wel ontstond er schade aan fiets en motor.

Beveiligers van het nabij gelegen Zadkine College hebben de mensen overeind geholpen, en de motor van de weg gehaald. De politie heeft de aanrijding afgehandeld. De motorambulance was met spoed onderweg naar een onwelmelding.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #382 Gepost op: 9 maart 2010, 23:53:16
http://www.nufoto.nl/fotos/134596/politie-neemt-roekeloos-voorrang-in-amsterdam-.html

[img width=371 height=495]http://media.nu.nl/m/m1czn23anuom.jpg


HardstyleFanatic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #383 Gepost op: 10 maart 2010, 01:09:49
Teksten waar zulke spelfouten in zitten ben ik geneigd niet te geloven...... Ondanks dat ik natuurlijk niet weet wat er heeft plaatsgevonden.


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Reactie #384 Gepost op: 10 maart 2010, 10:02:06
Teksten waar zulke spelfouten in zitten ben ik geneigd niet te geloven...... Ondanks dat ik natuurlijk niet weet wat er heeft plaatsgevonden.

Wat ik wel weet is dat er gigantisch veel politieauto's in de prak worden gereden in Amsterdam. Ik zou er wel eens cijfers van willen zien, want alleen al op foto's te zien zijn er minimaal 10 per jaar total loss.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #385 Gepost op: 10 maart 2010, 13:27:16
http://www.nufoto.nl/fotos/134596/politie-neemt-roekeloos-voorrang-in-amsterdam-.html


Het gaat leker daar in A'dam met de auto's Als ze zo doorgaan hebben ze straks geen wagenpark meer over :-X
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #386 Gepost op: 10 maart 2010, 17:47:03
Volgens mij is dit een oude foto die de plaatser uit een archief heeft opgedoken. Hij is in ieder geval niet van de laatste 5 maanden als je naar de gedragen kleding kijkt. Of ik moet een plotselinge hittegolf gemist hebben tijdens het slapen na de nachtdienst   :)


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #387 Gepost op: 10 maart 2010, 18:13:19
Volgens mij is dit een oude foto die de plaatser uit een archief heeft opgedoken. Hij is in ieder geval niet van de laatste 5 maanden als je naar de gedragen kleding kijkt. Of ik moet een plotselinge hittegolf gemist hebben tijdens het slapen na de nachtdienst   :)
Er staat bij de puclicatiedatum 9 maar 2010, en ik heb aan me vader gevraagd, en die heeft de desbetreffende auto ook gezien.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #388 Gepost op: 10 maart 2010, 19:23:27
Er staat bij de puclicatiedatum 9 maar 2010, en ik heb aan me vader gevraagd, en die heeft de desbetreffende auto ook gezien.
Publicatiedatum van deZe post is 32 apri 2011:

Kijk in Amsterdam eens naar de tijd op de klok en kijk dan naar de schaduwen (stand van de zon, intensiteit van het licht).
Enig idee hoe lang de schaduw begin maart moet zijn om deze tijd?

Vergelijk deze foto' s eens met elkaar
 
Op beide foto's staat een dame met donker haar.
Op beide foto's staan heren in uniform.
Op beide foto's rijden er fietsers op de achtergrond.
Is er verschil in kleding in Amsterdam en Rotterdam?
Bovendien zijn de bomen in Mokum wel erg vroeg groen dit jaar.
Zou toch van de zelfde datum moeten zijn volgens de tekst.
Zelfde (merk en type) voertuig. Zonder twijfel.
Maar echt wel een archieffoto. ;)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Glenn2

  • Gast
Reactie #389 Gepost op: 10 maart 2010, 19:31:02
Wat ik wel weet is dat er gigantisch veel politieauto's in de prak worden gereden in Amsterdam. Ik zou er wel eens cijfers van willen zien, want alleen al op foto's te zien zijn er minimaal 10 per jaar total loss.
Vergeet voor de grap ook niet dat Amsterdam uit m'n hoofd het grootste korps is en ook lekker in de auto's zit. Dus je moet niet absoluut gaan tellen, maar relatief :)