Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1483120 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #610 Gepost op: 18 januari 2011, 21:32:03
Vraag me gewoon af van welke post deze volvo is en welke het dan van die post is.


NieuwsBergambacht.nl

  • Fotograaf, BHV-er
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #611 Gepost op: 18 januari 2011, 21:32:25
Vraag me gewoon af van welke post deze volvo is en welke het dan van die post is.

Oke, duidelijk ;)


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #612 Gepost op: 18 januari 2011, 21:41:47
Vraag me gewoon af van welke post deze volvo is en welke het dan van die post is.

PM  0098


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #613 Gepost op: 18 januari 2011, 22:02:48
Vraag me gewoon af van welke post deze volvo is en welke het dan van die post is.

http://www.mediatv.nl/nieuws/5414/Politievoertuig_betrokken_bij_ongeval.html

Hier je antwoord.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #614 Gepost op: 18 januari 2011, 22:34:18
Weet iemand tot welke regio die VOA wagen hoort? Ik kwam deze namelijk vandaag tegen op de
snelweg bij Utrecht en deze heeft mij begeleid tot aan mijn dorp in ZHZ maar kon niet duidelijk
zien van welke regio hij was.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #616 Gepost op: 19 januari 2011, 00:21:54
Weet iemand tot welke regio die VOA wagen hoort? Ik kwam deze namelijk vandaag tegen op de
snelweg bij Utrecht en deze heeft mij begeleid tot aan mijn dorp in ZHZ maar kon niet duidelijk
zien van welke regio hij was.
HOLLANDSMIDDEN


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #617 Gepost op: 23 januari 2011, 10:25:21
Urk - First Responder beschadigd door aanrijding 22-01-2011

Medewerkers van de First Responder op Urk maken sinds zaterdagmorgen gebruik van een leen-ambulance van de GGD.

Dat gebeurt omdat de eigen auto van de vrijwillige ambulancedienst vanmorgen in de Zeewijk door gladheid tegen een lantaarnpaal is gebotst. De wagen raakte hierdoor aan de voorkant zwaar beschadigd. Volgens woordvoerder Teunis Verheij zal maandag worden bepaald of de auto nog te repareren is.

De First Responder was op weg naar een reanimatie. Vanwege de botsing heeft de GGD die reanimatie afgehandeld.
http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/78219/first-responder-beschadigd-door-aanrijding


Foto: Brandopurk.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #618 Gepost op: 23 januari 2011, 12:35:47
iets grotere foto bron: www.opurk.nl


jeroen76

  • Bedrijfshulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
Reactie #619 Gepost op: 24 januari 2011, 13:01:15
Urk - First Responder beschadigd door aanrijding 22-01-2011

Medewerkers van de First Responder op Urk maken sinds zaterdagmorgen gebruik van een leen-ambulance van de GGD.

Dat gebeurt omdat de eigen auto van de vrijwillige ambulancedienst vanmorgen in de Zeewijk door gladheid tegen een lantaarnpaal is gebotst. De wagen raakte hierdoor aan de voorkant zwaar beschadigd. Volgens woordvoerder Teunis Verheij zal maandag worden bepaald of de auto nog te repareren is.

De First Responder was op weg naar een reanimatie. Vanwege de botsing heeft de GGD die reanimatie afgehandeld.
http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/78219/first-responder-beschadigd-door-aanrijding


Foto: Brandopurk.nl

Voor een auto van 17 jaar oud betekent een dergelijke schade doorgaans total-loss.. Nou ja, in dat geval maar goed dat de APK nog niet gedaan was...  998765