Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1482904 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #670 Gepost op: 7 maart 2011, 23:50:44
Het zijn broertjes van elkaar. De 26 en 27.



JA lekker de foto snel omwisselen. Sta ik voor *** met mijn opmerking.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #671 Gepost op: 8 maart 2011, 12:48:06
Nou ja ach, enige verschil is dat er langs de Amstel (nogg) geen tram rijdt.........

Het was de Amstel ook niet  :)

JA lekker de foto snel omwisselen. Sta ik voor *** met mijn opmerking.

Nee hoor, je opmerking stond er nog niet toen ik de foto omwisselde, waarschijnlijk was je hem toen aan het opstellen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #672 Gepost op: 8 maart 2011, 14:52:51
7-3-2011, Eindhoven, Doctor Cuyperslaan; Ambulanceverpleegkundige gewond bij ongeval

Bron + foto's

Ambulance betrokken bij ongeval in Eindhoven

http://www.hulpdienstenonline.nl/ambulance-betrokken-bij-ongeval-eindhoven

Bron tekstbijdrage: Gabor Heeres
Laatst bijgewerkt op 07 mrt 2011 om 11:03

Een ambulance is maandagochtend 7 maart betrokken geraakt bij een ongeval op de Doctor Cuyperslaan in Eindhoven.

De wagen was met zwaailicht en sirene op weg naar het ziekenhuis toen deze rond 10.50 uur op de kruising met de Michelangelolaan in botsing kwam met een auto. Achterin de ambulance lag een patient, deze is met een andere ambulance verder vervoerd.

De verpleegkundige die achterin de ambulance bij de patient zat raakte bij het ongeval gewond, hij is op een wervelplank gefixeerd en daarna door collega’s met onbekend letsel naar het ziekenhuis overgebracht.

De automobilist(e) en de bestuurster van de ambulance raakten bij het ongeluk niet gewond. Hoe het ongeval kon gebeuren is onbekend.

Foto's: Gabor Heeres - www.sqvision.nl
Bron + foto's
Samen sterk in de hulpverlening!


alexs

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #673 Gepost op: 12 maart 2011, 09:52:04
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/337588

Citaat
Politie ramt busje na wilde achtervolging

UTRECHT - De politie heeft vrijdagmiddag in de Hoveniersstraat in Utrecht een busje geramd om een eind te maken aan een achtervolging. Daarbij is een agent lichtgewond geraakt aan zijn hand. Dat meldt de politie.

De bestelbus werd achtervolgd omdat het eerder op de dag gebruikt zou zijn bij een fietsendiefstal. Nadat de auto tot stilstand was gekomen, zijn er twee mensen aangehouden.

Zowel het bestelbusje als de politiewagen zijn total loss. De politie heeft de straat afgesloten voor onderzoek.


HenriZomer

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
Reactie #674 Gepost op: 12 maart 2011, 20:22:32
vanochtend is een Opel Corsa  van brandweer Hardenberg, onderdeel Repressie en Preventie, betrokken geraakt bij een ongeval in Hardenberg.
Foto's hiervan zijn te vinden op een regionale nieuwssite die ik hier niet mag noemen.  e050
Voor de liefhebbers via google op de volgende term: regionieuws ijsselland.
De eerste site die in beeld komt bevat foto's van het gecrashte voertuig.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #675 Gepost op: 12 maart 2011, 22:30:30
vanochtend is een Opel Corsa  van brandweer Hardenberg, onderdeel Repressie en Preventie, betrokken geraakt bij een ongeval in Hardenberg.
Foto's hiervan zijn te vinden op een regionale nieuwssite die ik hier niet mag noemen.  e050
Voor de liefhebbers via google op de volgende term: regionieuws ijsselland.
De eerste site die in beeld komt bevat foto's van het gecrashte voertuig.
Als je hem hier niet mag noemen, waarom laat je dan zien hoe je er via een omweg kan komen?  ???


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #676 Gepost op: 12 maart 2011, 22:40:55
Als je hem hier niet mag noemen, waarom laat je dan zien hoe je er via een omweg kan komen?  ???
Het gaat om een website die op de 'zwarte lijst' van het HVforum staat. Stuurt boetes zonder waarschuwen enz, is al vaker uitgelegd. Echter, wanneer Google als medium wordt gebruikt om de website te vinden, is er geen sprake meer van aansprakelijkheid ;)
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #677 Gepost op: 13 maart 2011, 02:00:34
12-03-2011 - Aanrijding fietser en politiewagen (Haarlem)

HAARLEM – Een fietser is zaterdag er goed vanaf gekomen toen hij een aanrijding had met een politiewagen. Het ongeval gebeurde op het met verkeerslichten beveiligde kruispunt van de Prins Bernardlaan en de Leonard Springerlaan in Haarlem. De fietser is ter controle naar het ziekenhuis gebracht maar had ogenschijnlijk geen letsel.

Het ongeval vond plaats op korte afstand van de Cremerstraat waar kort ervoor gewonden waren gevallen bij een burenruzie. Of de politiewagen onderweg was naar dit incident is op dit moment nog niet bekend.

N.B.: De antwoorden op de voor de hand liggende vragen hoop ik snel te horen van de politie.





Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #678 Gepost op: 13 maart 2011, 23:02:42
vanochtend is een Opel Corsa  van brandweer Hardenberg, onderdeel Repressie en Preventie, betrokken geraakt bij een ongeval in Hardenberg.
Foto's hiervan zijn te vinden op een regionale nieuwssite die ik hier niet mag noemen.  e050
Voor de liefhebbers via google op de volgende term: regionieuws ijsselland.
De eerste site die in beeld komt bevat foto's van het gecrashte voertuig.
Gaat om een centralist, hij maakt het naar omstandigheden goed.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #679 Gepost op: 13 maart 2011, 23:15:56
12-03-2011 - Aanrijding fietser en politiewagen (Haarlem)

N.B.: De antwoorden op de voor de hand liggende vragen hoop ik snel te horen van de politie.
Dat gaat dus niet zo snel. Er is alleen bevestigd dat hij onderweg was naar de steekpartij. wel of geen O&G en groen stoplicht zijn (nog) niet bekend.
Wel dat de fietser een gebroken sleutelbeen heeft.