Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1482942 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #770 Gepost op: 31 mei 2011, 21:10:03
Volgens mij is het de Mercedes-Benz S600 Guard van het KLPD, Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging.
Deze;
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=5163.msg875304#msg875304
Als je goed naar alle details (oa signalering en "houdertjes" voor de vlaggetjes) zie je dat het geen S-klasse van de DKDB is. ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #771 Gepost op: 31 mei 2011, 21:13:01
de foto's van regio 15 zijn ook de moeite waard 098uo
http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/2-ongevallen/8295-ambulance-op-zijn-kant-na-aanrijding

Valt me trouwens ook weer op dat er collega's zonder veiligheids/zichtbaarheidsvest rondlopen op de kruising en verkeer staan te regelen.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #772 Gepost op: 31 mei 2011, 21:37:29
Valt me trouwens ook weer op dat er collega's zonder veiligheids/zichtbaarheidsvest rondlopen op de kruising en verkeer staan te regelen.

Dit gebeurt nog steeds in de regio GLD-Zuid vooral op de A15,volgens mijn zijn hun uitgezonderd op dit gebeuren en we blijven erop hameren tijden het incident en IM overleggen.
Maar ja ik ben verzekerd tijdens een incident als ik mijn veiligheidsvest draag en hun moeten maar zien of ze wat krijgen van de baas(arbo????).
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #773 Gepost op: 31 mei 2011, 23:36:26
Als je goed naar alle details (oa signalering en "houdertjes" voor de vlaggetjes) zie je dat het geen S-klasse van de DKDB is. ;)

Klopt is een voertuig van DV&O Bijzondere Ondersteuningsteam (BOT team)  ;)


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #774 Gepost op: 31 mei 2011, 23:46:50
Dit gebeurt nog steeds in de regio GLD-Zuid vooral op de A15,volgens mijn zijn hun uitgezonderd op dit gebeuren en we blijven erop hameren tijden het incident en IM overleggen.
Maar ja ik ben verzekerd tijdens een incident als ik mijn veiligheidsvest draag en hun moeten maar zien of ze wat krijgen van de baas(arbo????).

Uitgezonderd is wat anders dan te beroerd zijn een geel vestje aan te trekken..... of totaal niet met je eigen veiligheid bezig zijn! Dat is het belangrijkste bij IM.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #775 Gepost op: 1 juni 2011, 21:26:12
Hmmm het gaat goed hier in Regio 13.... (Amsterdam)

De 13-164 heeft rond 18u een voetganger geschept op de Ceintuurbaan toen hij op weg was naar Zuidoost voor een reanimatie.
Harde klap geweest gezien de schade aan de ambu... MMT werd ook nog gealarmeerd voor deze aanrijding.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9940723/__Ambulance_rijdt_voetgangster_aan__.html?p=2,1


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #776 Gepost op: 1 juni 2011, 21:42:39
Hmmm het gaat goed hier in Regio 13.... (Amsterdam)

De 13-164 heeft rond 18u een voetganger geschept op de Ceintuurbaan toen hij op weg was naar Zuidoost voor een reanimatie.
Harde klap geweest gezien de schade aan de ambu... MMT werd ook nog gealarmeerd voor deze aanrijding.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9940723/__Ambulance_rijdt_voetgangster_aan__.html?p=2,1

Ik bedoel overigens de 13-166


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #777 Gepost op: 2 juni 2011, 02:06:36
Ik bedoel overigens de 13-166

Deze dus:


  (foto's van mij)


112tegelen

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #778 Gepost op: 4 juni 2011, 10:48:12
Een politieauto is vrijdagavond tijdens een rit naar een spoedmelding achter op een personenauto geklapt. Dat gebeurde op de Burgemeester van Rijnsingel in Venlo, vlak na de pas geopende tunnel.

Zover bekend zijn de verwondingen in eerste instantie niet levensbedreigend hoewel de schade enorm is aan beide voertuigen. De politie van een ander regiokorps onderzoekt hoe het ongeval exact heeft kunnen gebeuren.

Ongeval Politie Venlo 4-6-2011

FILMPJE EN TEKST:
David Dunnaway
Www.ruiver.nl (ook voor foto's)


nexxon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #779 Gepost op: 5 juni 2011, 11:01:49
Deze?

Brand in politiebus houdt buurt wakker

is inderdaad de betreffende bus, kenteken is gelijk. Over die zwaailamp, achterop zit een pit