Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1483085 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #970 Gepost op: 28 september 2011, 11:26:25




Ook bij ons gaat het wel eens mis..Een collega uit zeeland, en (van horen zeggen) een op de vlucht geslagen golfje wat op een kuising door rood schoot en de bus ramde..

excuus voor het formaat
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #971 Gepost op: 28 september 2011, 11:33:18




Ook bij ons gaat het wel eens mis..Een collega uit zeeland, en (van horen zeggen) een op de vlucht geslagen golfje wat op een kuising door rood schoot en de bus ramde..

excuus voor het formaat

Das een flikke klapper geweest. Hopenlijk heeft de collega er niks aan overgehouden. Trapo is iig totalloss gok ik zo.


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #972 Gepost op: 28 september 2011, 13:12:18
trapo doet t niet mee rnee O0 COllega is er goed mee weggekomen begreep ik 98uiye
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Edwin112

  • ex-Militair Klu
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 328
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Reactie #973 Gepost op: 2 oktober 2011, 21:01:36
Politieauto vliegt uit de bocht



In Noord is zondagmiddag een politieauto uit de bocht gevlogen op de Nieuwe Leeuwarderweg, op de toerit naar de Johan van Hasseltweg. De twee agenten in de auto bleven ongedeerd.
Foto: Martin Damen

De wagen was op weg naar een melding van een verwarde man die met een mes stond te zwaaien. Met de sirene en zwaailichten aan vloog de politieauto uit de bocht, door de berm tussen twee lichtmasten door en kwam hij op de rijbaan tot stilstand.

De auto raakte aanzienlijk beschadigd aan de rechterzijde en liep onder meer een lekke band op.
http://www.at5.nl/artikelen/69059/politieauto-vliegt-uit-de-bocht


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #974 Gepost op: 2 oktober 2011, 21:22:01
Politieauto vliegt uit de bocht



In Noord is zondagmiddag een politieauto uit de bocht gevlogen op de Nieuwe Leeuwarderweg, op de toerit naar de Johan van Hasseltweg. De twee agenten in de auto bleven ongedeerd.
Foto: Martin Damen

De wagen was op weg naar een melding van een verwarde man die met een mes stond te zwaaien. Met de sirene en zwaailichten aan vloog de politieauto uit de bocht, door de berm tussen twee lichtmasten door en kwam hij op de rijbaan tot stilstand.

De auto raakte aanzienlijk beschadigd aan de rechterzijde en liep onder meer een lekke band op.
http://www.at5.nl/artikelen/69059/politieauto-vliegt-uit-de-bocht
Sinds wanneer staat er op de tankdop 'DIESEL' op politievoertuigen?  :o
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #975 Gepost op: 2 oktober 2011, 21:25:33
Sinds wanneer staat er op de tankdop 'DIESEL' op politievoertuigen?  :o

Nou al een paar jaar hoor. Het ging namelijk in het verleden wel eens fout. Dat een slaperige collega aan het einde van de nachtdienst benzine er in gooide(Helaas ben ik ervaringsdeskundige e050)


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #976 Gepost op: 2 oktober 2011, 21:49:03
Nou al een paar jaar hoor. Het ging namelijk in het verleden wel eens fout. Dat een slaperige collega aan het einde van de nachtdienst benzine er in gooide(Helaas ben ik ervaringsdeskundige e050)
Oops... ;D Is iig nieuw voor mij, heb het namelijk nog nooit gezien  :P
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #977 Gepost op: 2 oktober 2011, 23:15:47
Oops... ;D Is iig nieuw voor mij, heb het namelijk nog nooit gezien  :P

Het staat toch echt op elk opvallend politievoertuig van A-A.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #978 Gepost op: 3 oktober 2011, 09:43:12
Klopt je hebt gelijk..  :D Was me nog niet eerder opgevallen  98uiye
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #979 Gepost op: 3 oktober 2011, 10:16:59




Motoragent onderweg naar ongeval zelf ook onderuit


wow zo zie je maar weer eens, hoe gevaarlijk het rijden met grond/klei onder de wielen van trekkers en vrachtwagens is.
En wat de verantwoordelijkheid van een boer etc. is.

Ik neem aan artikel 5 (6?) aan zijn broek gehad die boer????!!!!
Dit is typisch een geval van een agrariër die zich niet aan de regels houd, nl. zelf het wegdek schoon houden.

Zo vaak discussies met kiepers van aannemers die zo met vuile banden etc. de weg oprijden. "Kan toch niets gebeuren""  .....  >:(
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg