Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1489754 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1110 Gepost op: 9 december 2011, 12:02:24
Waarschijnlijk aan het einde van het lange eind iets te hard erin en dan in het gras komen.

Of een beetje te hard over de heuvel.... of met het tegendraads rijden.... speculeren, maar gaat wel vaker mis, alleen nu met gewonden!


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #1111 Gepost op: 9 december 2011, 14:42:30
Of een beetje te hard over de heuvel.... of met het tegendraads rijden.... speculeren, maar gaat wel vaker mis, alleen nu met gewonden!

Of aan het eind van het glad dwars op het stroef gekomen met hoge snelheid  :-\
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1112 Gepost op: 9 december 2011, 21:18:46
Ik zag vandaag een foto van de betrokken auto, het was wel duidelijk dat het een aardige klap is geweest. Letsel schijnt ook behoorlijk te zijn! Sterkte met het herstel collega's!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1113 Gepost op: 10 december 2011, 00:16:30
Wat ik inmiddels gehoord heb is het gebeurt tijdens een remproef met een van de "remauto's" van de politieacademie. Dit zijn auto's waar zo veel mee geremd wordt dat de banden zo gesleten zijn dat er niet mee op de openbare weg gereden kan worden, want vierkant.  Ze worden alleen gebruikt voor remoefeningen. De toedracht is nog niet duidelijk.


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #1114 Gepost op: 10 december 2011, 15:54:23
Aanrijding politieauto versus personenauto N206 Leiden

http://www.112regioleiden.nl/nieuws_2011/12_december/111210_n206_ldn.htm


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1115 Gepost op: 11 december 2011, 10:23:32
MIJDRECHT - Een stomdronken automobilist in Mijdrecht is zaterdagmorgen ingereden op agenten, toen hij wilde ontkomen aan de politie. De 49-jarige man werd op de Industrieweg opgemerkt door politiemensen, maar toen hij moest stoppen, ging hij er vandoor.

De agenten zetten de achtervolging in, waarbij de man enkele keren inreed op de politiemensen. Daarbij raakten twee politiewagens beschadigd. Een agent heeft daarna op de banden van de verdachte geschoten.

De man reed verder over de N212 richting Woerden. Later konden meerdere politie-eenheden de man klemrijden op een rotonde bij de Bovendijk en inrekenen.

Eén agent werd uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht, maar volgens een politiewoordvoerder raakte uiteindelijk niemand gewond door de achtervolging.


Bron met foto : http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/411137/politie-schiet-op-banden-dronken-automobilist.html


Maylo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
    • 112fotosite.nl
Reactie #1116 Gepost op: 12 december 2011, 20:47:37


MIJDRECHT - Een stomdronken automobilist in Mijdrecht is zaterdagmorgen ingereden op agenten, toen hij wilde ontkomen aan de politie. De 49-jarige man werd op de Industrieweg opgemerkt door politiemensen, maar toen hij moest stoppen, ging hij er vandoor.

De agenten zetten de achtervolging in, waarbij de man enkele keren inreed op de politiemensen. Daarbij raakten twee politiewagens beschadigd. Een agent heeft daarna op de banden van de verdachte geschoten.

De man reed verder over de N212 richting Woerden. Later konden meerdere politie-eenheden de man klemrijden op een rotonde bij de Bovendijk en inrekenen.

Eén agent werd uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht, maar volgens een politiewoordvoerder raakte uiteindelijk niemand gewond door de achtervolging.


Bron met foto : http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/411137/politie-schiet-op-banden-dronken-automobilist.html


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #1117 Gepost op: 13 december 2011, 15:53:44
http://www.youtube.com/watch?v=UP7DvOc9uMI
video: adamdiels

AMSTERDAM Een politiewagen en een personenauto zijn op de kruising Buitenveldertselaan en De Boelelaan in Amsterdam met elkaar in botsing gekomen.

Het ongeval gebeurde dinsdagmiddag rond 14.45 uur. Beide voertuigen hebben flinke blikschade opgelopen. De toedracht van de aanrijding is niet bekend. De twee politieagenten zijn ter controle overgebracht naar het ziekenhuis. Het is niet bekend of de bestuurder van de auto letsel heeft opgelopen.
 
Het is ook nog onduidelijk of de politiewagen sirenes en zwaailichten aan had

Tekst : RTVNH


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1118 Gepost op: 14 december 2011, 02:36:44
Zelfde auto in betere tijden ;




Dienst: Regiopolitie Amsterdam-Amstelland
Bureau: D4 Zuid
Soort voertuig: Surveillance / 2e noodhulp
Wagenparknummer: 0232
Merk & type: Volkswagen Golf 6 1.6tdi
Kenteken: 70-NVD-3
Byzonderheden:
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


marius1992

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #1119 Gepost op: 15 december 2011, 22:16:20
niet in Nederland maar toch een mooie goed voor elkaar
http://nos.nl/video/322620-agent-rijdt-tegen-paal-aan.html