Plaats hier foto's van Ford voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Ford voertuigen  (gelezen 207937 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #230 Gepost op: 26 december 2005, 21:27:24
dat is nou het voorbeeld,

Hoe zet ik een mooie balk op een auto

alleen jammer dat die balk niet bij de auto past

Ja, daar moet je niet naar kijken het gaat om de doelmatigheid en deze streethawk balk blijft nog steeds de beste met de draailichten erin van alle kanten is het voertuig zichtbaar
dus waar kies je dan voor voor de veiligheid en niet voor het mooie
groeten,
rinus


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #231 Gepost op: 26 december 2005, 22:00:33
Nee ik bedoelde ook dat het van geluid (wind) tegen de balk, dus weerstand zeg maar,
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #232 Gepost op: 26 december 2005, 22:10:55
Nee ik bedoelde ook dat het van geluid (wind) tegen de balk, dus weerstand zeg maar,


Nou dat valt juist met deze balk erg mee je hoort hem echt niet fluiten, ik heb er toch echt behoorlijke snelheden mee gehaald tijdens testen
groeten,
rinus


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #233 Gepost op: 26 december 2005, 22:44:09
Nou hierbij de oude ford van de bedrijfsbrandweer van Nerefco (Texaco) Pernis
groeten,
rinus
Saval Kronenburg opbouw

Foto : Michel Voogd         toevoeging door moderator RdC



Foto Joop

  • Gast
Reactie #234 Gepost op: 27 december 2005, 10:54:07
Nou hierbij de oude ford van de bedrijfsbrandweer van Nerefco (Texaco) Pernis
groeten,
rinus
Saval Kronenburg opbouw

Ha Rinus,

Als ik jouw foto's zo bekijk, dan moeten wij elkaar kennen. Veel herkenbaar uit mijn eigen colelctie, dus moeten we samen hier en daar gefotografeerd hebben.
Ik kan me alleen totaal niet voor de geest halen welke "postzegel" ik me erbij moet voorstellen.

Groeten,

Joop


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #235 Gepost op: 27 december 2005, 19:21:23
Ha Rinus,

Als ik jouw foto's zo bekijk, dan moeten wij elkaar kennen. Veel herkenbaar uit mijn eigen colelctie, dus moeten we samen hier en daar gefotografeerd hebben.
Ik kan me alleen totaal niet voor de geest halen welke "postzegel" ik me erbij moet voorstellen.

Groeten,

Joop

ben je lid van de fotoclub van een en twee of lid geweest vroeger heb ik ook nog wel aardig wat excursie's georganiseerd voor de fotoliefhebbers van dit blad ben zelf ook lid er van en ik kon de wagens zoals zovelen neerztten wanneer ik maar wilden
maar toen deze fotos genomen zijn waren we met een behoorlijk ploegje van de fotoclub
groeten,
rinus


Foto Joop

  • Gast
Reactie #236 Gepost op: 27 december 2005, 19:46:04
ben je lid van de fotoclub van een en twee of lid geweest vroeger heb ik ook nog wel aardig wat excursie's georganiseerd voor de fotoliefhebbers van dit blad ben zelf ook lid er van en ik kon de wagens zoals zovelen neerztten wanneer ik maar wilden
maar toen deze fotos genomen zijn waren we met een behoorlijk ploegje van de fotoclub
groeten,
rinus


Rinus,

Voor sommige foto's heb je gelijk, die zijn tijdens VBB-excursies gemaakt.
Maar voor diverse andere foto's twijfel ik ten zeerste.
Bovendien heb ik zelf een aantal jaar in het bestuur van de Afdeling Fotografie gezeten en weet ik ook goed wie er in de loop van de tijd in en uit het bestuur zijn gegaan. Van deze fotosessie in het Botlek gebied kan ik me namelijk herinneren dat die georganiseerd is door Michel Voogd en Gijsbrecht von Wardenburg.

Voor diverse andere foto's die jij hier op dit forum plaatst, heb ik - zoals gezegd- mijn twijfels. We zijn namelijk geregeld met een groepje van vijf tot tien anderen op pad geweest om hier en daar wat foto's te schieten, waarbij we elkaar als groepje goed kennen. Van die vijf tot tien anderen weet ik ook met welke speudo's ze hier op het forum zitten. En ik kan me niet herinneren dat jij een van hen bent.

Dit lijkt erop dat jij foto's van anderen gebruikt. En dat is niet de bedoeling. De moderators hebben namelijk niet voor niets aan het begin van dit hoofdstuk een tweetal berichten geplaatst over het gebruiken van foto's en het al den niet respecteren van andermans copyrights.

Dus ik wil graag een eerlijk verhaal van je hoe je aan deze foto's bent gekomen, niet in een PM, maar duidelijkheid tegenover alle forumlezers. Want van de foto's, die we met het kleinere groepje hebben gemaakt, kan ik misschien wel aanspraak maken op mijn copyrights.


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #237 Gepost op: 27 december 2005, 20:43:29
Rinus,

Voor sommige foto's heb je gelijk, die zijn tijdens VBB-excursies gemaakt.
Maar voor diverse andere foto's twijfel ik ten zeerste.
Bovendien heb ik zelf een aantal jaar in het bestuur van de Afdeling Fotografie gezeten en weet ik ook goed wie er in de loop van de tijd in en uit het bestuur zijn gegaan. Van deze fotosessie in het Botlek gebied kan ik me namelijk herinneren dat die georganiseerd is door Michel Voogd en Gijsbrecht von Wardenburg.


Correct Joop.
Er zijn twee toertochten geweest in het Rotterdamse havengebied.
Eentje in 1996 waarbij Michel en Gijsbrecht de kar hebben getrokken en die korpsen aandeed op de Maasvlakte en Europoort en Botlek.
De tweede toertocht langs bedrijven in Pernis, Botlek en Europoort is gehouden in de zomer van 1997 en werd georganiseerd door mijzelf, Adriaan en Johan.

Dusssssss......

Gr
Erik


jwpots

  • Gast
Reactie #238 Gepost op: 27 december 2005, 20:46:43
Correct Joop.
Er zijn twee toertochten geweest in het Rotterdamse havengebied.
Eentje in 1996 waarbij Michel en Gijsbrecht de kar hebben getrokken en die korpsen aandeed op de Maasvlakte en Europoort en Botlek.
De tweede toertocht langs bedrijven in Pernis, Botlek en Europoort is gehouden in de zomer van 1997 en werd georganiseerd door mijzelf, Adriaan en Johan.

Dusssssss......

Gr
Erik
Om misverstanden te voorkomen, NIET mijn persoontje.

Groet
Johan


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #239 Gepost op: 27 december 2005, 20:48:24
Om misverstanden te voorkomen, NIET mijn persoontje.

Groet
Johan

Nee, dat klopt Johan... die andere Zeeuw bedoel ik :-)

Gr
Erik