Plaats hier foto's van DAF voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van DAF voertuigen  (gelezen 356447 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #350 Gepost op: 2 november 2005, 19:04:50
Ben je je archief aan het plunderen Rinus.. ;D ;D ;D
Staat er nog wat op het spel omtrent aanschaf nieuwe voertuigen voor Rotterdam

nee hoor gewoon aan het opruimen en dan laat ik gelijk een ieder meegenieten van de foto's
er is een aanbesteding drie nieuwe tankautospuiten en drie nieuwe autoladders komen eraan voor rotterdam

de gezamenlijke brandweer heeft twee nieuwe tankautospuiten + in bestelling staan
hier wordt meebedoeld een tankautospuit volgens biza norm extra een monitor 6000 liter/min en een schuimpomp


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #351 Gepost op: 2 november 2005, 19:16:01
Weer een soort CE idee of kleiner...


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #352 Gepost op: 2 november 2005, 19:29:16
Weer een soort CE idee of kleiner...

kleiner maar wel zo soort idee


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #353 Gepost op: 2 november 2005, 20:09:52
hier dan de daf 45 als MD 50-1 zoals deze toen aangeschaft was voor dat de wagen overgenomen werd door sfs
groeten,
rinus

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


fred_090

  • Gast
Reactie #354 Gepost op: 2 november 2005, 21:15:22
nee hoor gewoon aan het opruimen en dan laat ik gelijk een ieder meegenieten van de foto's
er is een aanbesteding drie nieuwe tankautospuiten en drie nieuwe autoladders komen eraan voor rotterdam

de gezamenlijke brandweer heeft twee nieuwe tankautospuiten + in bestelling staan
hier wordt meebedoeld een tankautospuit volgens biza norm extra een monitor 6000 liter/min en een schuimpomp


Weet iemand al de details, zoals chassis etc. Blijft Rotterdam en de GB DAF trouw?


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #355 Gepost op: 2 november 2005, 21:31:46



zeg gast fred ben jij wie ik denk zit je op frbstr. H maar ik weet het al wat het wordt en wie het wordt de gb is algemeen bekend DAF rotterdam is nog in de geheimhouding fase


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #356 Gepost op: 3 november 2005, 19:30:07
De DAF autospuit groot vermogen computer gestuurd sinds 2003 naar de gezamenlijke brandweer gegaan


[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #357 Gepost op: 3 november 2005, 19:53:41
hier de daf 1100 brandweer rotterdam die gestationeerd stond op de rotterdamse droogdok mij (rdm) te heijplaat
gezien de wijk heijplaat op een vrij lange afstand lag nam als eerste uitruk het voertuig van de bedrijfsbrandweer van de rdm de zaken waar vandaar dat de rotterdamse brandweer voor het voertuig zorgde
groeten,
rinus


[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #358 Gepost op: 4 november 2005, 14:24:09
de autospuit met poederketel esso botlek


[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #359 Gepost op: 4 november 2005, 14:26:12
hierbij een foto van een oude biza wagen daf met huif die nu wordt ingezet bij een rode kruis afdeling holten

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]