Plaats hier foto's van DAF voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van DAF voertuigen  (gelezen 356380 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #370 Gepost op: 6 november 2005, 12:22:30
Schitterend die oude plaatjes...Maar die bij cytec tijdt is toch later wit gespoten????


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #371 Gepost op: 6 november 2005, 12:26:29
Ik heb nog een twee leuke plaatjes uit belgie van een DAF tankwagen

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #372 Gepost op: 6 november 2005, 12:44:01
Ik heb nog een twee leuke plaatjes uit belgie van een DAF tankwagen

ook weer schitterende voertuigen toch zie je het veel in belgie wit gespoten wagens of een groot gedeelte wit gespoten ik zag laatst de nieuwe wagen voor aalst(zal eerdaags even een foto nemen) die tankwagen was ook een groot gedeelte wit
en inderdaad de andere wagen is wit gespoten


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #373 Gepost op: 6 november 2005, 12:50:10
Hier nog een mooie oude DAF met monitor voertuig was eigendom van NEREFCO Europoort en bij de opstar van de GB naar de GB gegaan voertuig is inmiddels niet meer in dienst bij de gb maar zover ik weet ook opgekocht door maarten storm sfs
groeten,
rinus

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #374 Gepost op: 6 november 2005, 13:24:53
Dat is nou echt een mooi voertuig :D
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #375 Gepost op: 6 november 2005, 13:54:07
nou dat jij ze zo leuk vind zal ik er nog een paar opzoeken,en inderdaad bij de opstart van de GB hebben een heleboel bedrijven hun bedrijfsbrandweer opgedoekt dus ook een hoop wagens zijn toen naar elders gegaan zelfs sloop
hierbij de oude wagen van brandweer Coevorden die verkocht was aan RISC en deze verhuurde de wagen wee voor enkele jaren aan Cytec rozenburg
groeten,
rinus

Rinus,

ik ben bang dat ik je moet korrigeren. Volgens de Datenbank van Eric is dit voertuig uit Groningen met een COEVORDEN opbouw. Daarna is hij naar Cytec in Rotterdam gegaan.

Mooie foto trouwens.

Aaldert


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #376 Gepost op: 6 november 2005, 13:54:25
Als maarten dit voertuig heeft gekocht is het in ieder geval niet meer in zijn bezit..


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #377 Gepost op: 6 november 2005, 15:23:58
Rinus,

ik ben bang dat ik je moet korrigeren. Volgens de Datenbank van Eric is dit voertuig uit Groningen met een COEVORDEN opbouw. Daarna is hij naar Cytec in Rotterdam gegaan.

Mooie foto trouwens.

Aaldert

inderdaad je hebt gelijk fijn dat er zulke oplettende forumgangers zijn
bedankt


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #378 Gepost op: 6 november 2005, 15:30:06
Als maarten dit voertuig heeft gekocht is het in ieder geval niet meer in zijn bezit..

ja het zou kunnen als ik van de week in de buurt ben wip ik even langs bij maarten
maar zoals een ieder weet maarten koopt alles wat los en vast zit en als het kan verkoopt hij het gelijk weer
nou hierbij nog een mooie ouwe van Kemira te rozenburg ik weet niet waar deze naar toe is gegaan in iedergeval niet overgenomen door de GB

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #379 Gepost op: 6 november 2005, 16:46:08
Die oude Nerefco-DAF AS is niet door SFS b.v. gekocht, maar door de GB verkocht aan een mij onbekend bedrijf.

Enne Rick... die wit gespoten DAF die jij bedoelt is de BB-03-HG, de oude van Groot-Ammers, die eerst naar RISC is gegaan en toen naar Cytec.

Adios!!!!
greetz,  Enrique