Crashtenders en andere luchthaven-/luchtmachtbrandweer

Auteur Topic: Crashtenders en andere luchthaven-/luchtmachtbrandweer  (gelezen 334493 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #760 Gepost op: 28 maart 2013, 10:43:42
Zolang hij nog met LM platen rijdt is het zeker geen EX luchtmacht.
Dat staat er toch ook niet?
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #761 Gepost op: 8 april 2013, 00:51:51
vertrek E-one crashtender brandweer opendag leeuwarden
vertrek E-one crashtender brandweer opendag leeuwarden
damenster·    
Gepubliceerd op 6 apr 2013
Citaat
kleinwagentje wat even terug moet naar de luchtmachtbasis. het is 1 van de wagens van volkel om dat er 1 van leeuwarden weg was voor onderhoud.
Samen sterk in de hulpverlening!


ArjanSPL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 324
  • Schiphol-fiel, HV Geïnteresseerd
Reactie #762 Gepost op: 18 april 2013, 22:30:26
Weet iemand toevallig of de TS-344 weg is uit Hoofddorp en nu vast op Schiphol staat?
Ik kan weinig foto's van het voertuig vinden, maar volgens mij stond er Hoofddorp op de spoiler aan de voorkant wat nu niet meer het geval is.
Tevens zit er nu een vaste Mode-S squid transponder op rechts achter de balk, dit was volgens mij ook niet het geval.

Deze foto heb ik vanmiddag gemaakt bij de nieuwe Maxima kazerne


ArjanSPL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 324
  • Schiphol-fiel, HV Geïnteresseerd
Reactie #763 Gepost op: 24 april 2013, 08:09:05
Nog geen antwoord op de vorige maar toch alweer een nieuwe vraag ;-)

Ik kwam dit filmpje tegen en ik vroeg me af of iemand wist waarom de crashtender in deze situatie zonder transport op een dieplader buiten het eigen terein was, en of dit vaker gebeurd.
Ik neem aan dat dit met handelaars platen is geweest, maar als ik dit http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=29581.0 topic mag geloven is dit niet de bedoeling.

http://www.zideo.nl/playzideo/6c4953596f6c733d

Hoop dat iemand hier wat meer van weet.

Bedankt,
Arjan


evesion

  • Hoofdbrandwacht
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #764 Gepost op: 24 april 2013, 10:45:34
Het komt wel eens vaker voor. Bij defensie wordt steeds vaker een dieplader geregeld.


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #765 Gepost op: 26 april 2013, 13:12:54
Weet iemand toevallig of de TS-344 weg is uit Hoofddorp en nu vast op Schiphol staat?
Ik kan weinig foto's van het voertuig vinden, maar volgens mij stond er Hoofddorp op de spoiler aan de voorkant wat nu niet meer het geval is.
Tevens zit er nu een vaste Mode-S squid transponder op rechts achter de balk, dit was volgens mij ook niet het geval.

Deze foto heb ik vanmiddag gemaakt bij de nieuwe Maxima kazerne

Dit is een van de reserve voertuigen geworden binnen de VRK samen met de oude 347 van post Nieuw Vennep.
Beide voertuigen zijn zo aangepast dat ze ook op Schiphol gebruikt kunnen worden!
ACH & HBT


ArjanSPL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 324
  • Schiphol-fiel, HV Geïnteresseerd
Reactie #766 Gepost op: 28 april 2013, 22:03:54
Dit is een van de reserve voertuigen geworden binnen de VRK samen met de oude 347 van post Nieuw Vennep.
Beide voertuigen zijn zo aangepast dat ze ook op Schiphol gebruikt kunnen worden!
Top, bedankt voor de uitleg!

Grt
Arjan


ArjanSPL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 324
  • Schiphol-fiel, HV Geïnteresseerd
Reactie #767 Gepost op: 2 mei 2013, 16:05:24
Goedenmiddag,

Zojuist werd onderstaande crahtender het Schiphol terein opgereden en in de hangar van post sloten gezet.
Iemand enig idee waarom? Gaat het zo slecht met de eigen CT's van Schiphol dat er nu materiaal elders uit het land gehaald moet worden?



Groet,
Arjan


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #768 Gepost op: 2 mei 2013, 17:41:32
Is volgens mij gewoon van Schiphol zelf. Schiphol is (samen met De Kooy, Den Helder) de enige met rode e-one crashtanders.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


ArjanSPL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 324
  • Schiphol-fiel, HV Geïnteresseerd
Reactie #769 Gepost op: 2 mei 2013, 17:47:06
Is volgens mij gewoon van Schiphol zelf. Schiphol is (samen met De Kooy, Den Helder) de enige met rode e-one crashtanders.
Nee deze is niet van schiphol zelf.
De autos van Schiphol zijn inderdaad rood maar met de Blauwe (oude huisstijl) horizontale striping van Schiphol.
Tevens heeft deze een geel kenteken aan de voorkant, en mist hij een transponder, dus 100% niet van Schiphol zelf ;-)