Video's van buitenlandse HV-voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van buitenlandse HV-voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 376294 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #420 Gepost op: 9 augustus 2012, 11:37:18
Water kan van levensbelang zijn....
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #421 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:35:41
Water kan van levensbelang zijn....

 ??? Bedoel je drinkwater of bluswater? Bluswater brengt die wagen niet en voor drinkwater kan je bij de buren aankloppen, lijkt me. Begrijp me niet verkeerd, misschien zijn er wel degelijk redenen om met prio1 met zo'n wagen te rijden, maar ben benieuwd welke dat zijn. Jouw reden ben ik nog niet van overtuigd, zoals je ziet  O0


sylvester1986

  • Gast
Reactie #422 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:38:53
Ook eens gezien van de brandweer in New York. Ik blijf het bizar vinden, catering met toeters en bellen. Je kan toch best een kwartiertje langer op je koffie wachten?  :-\
Zie:
FDNY R.A.C. 1
code3paris

Uit de introtekst:
 - The R.A.C vehicles are support units bringing such items as towels and drinks for the firefighters to recuperate. R.A.C. stands for either "Rehab And Comfort" or "Recuperation And Care."


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #424 Gepost op: 9 augustus 2012, 13:17:22
??? Bedoel je drinkwater of bluswater? Bluswater brengt die wagen niet en voor drinkwater kan je bij de buren aankloppen, lijkt me. Begrijp me niet verkeerd, misschien zijn er wel degelijk redenen om met prio1 met zo'n wagen te rijden, maar ben benieuwd welke dat zijn. Jouw reden ben ik nog niet van overtuigd, zoals je ziet  O0

Drinkwater o.a. maar deze voertuigen brengen ook perslucht mee.  Een ander incident laatst in Haaglanden waarbij een bus vol kinderen door de warmte dreigde te bezwijken, OK dit is iets wat niet vaak voorkomt... maar regel dan maar water voor bij de buren! Geldt bij elke grote brand waarbij er veel personele inzet is.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #425 Gepost op: 9 augustus 2012, 13:39:10
Drinkwater o.a. maar deze voertuigen brengen ook perslucht mee.  Een ander incident laatst in Haaglanden waarbij een bus vol kinderen door de warmte dreigde te bezwijken, OK dit is iets wat niet vaak voorkomt... maar regel dan maar water voor bij de buren! Geldt bij elke grote brand waarbij er veel personele inzet is.

Had er dan niet beter een monteur met koelvloeistof met prio 1 TP kunnen gaan :P  098uo
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #426 Gepost op: 9 augustus 2012, 19:07:39
Ik bedoelde de kinderen die dreigde te bezwijken door de warmte haha, koelvloeistof doet meer fout dan goed denk ik  ;D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #427 Gepost op: 9 augustus 2012, 23:13:26
In het begin een paar ambulances te zien met lampjes en herrie. >:D
Dozens of Ambulances & Hundreds of EMTs at a Rally To Save The New Jersey EMT Training Fund
HatzolahEMSofNJ


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099


brwzav

  • Hulpverlenings fotograaf België (Vooral regio Zaventem - Brussel)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 467