Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen

Auteur Topic: Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen  (gelezen 709768 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geļnteresseerde
Reactie #90 Gepost op: 24 mei 2006, 15:49:58
Effe een vraagje heeft iemand misschien foto's van die Mercedes, die tijdelijk als Kmar voetuig door het leven gaat(Betreft hier een auto van Bzk,gepanserd en in Politie Striping.......... :)


Groetjes


N9213Q

  • Gast
Reactie #91 Gepost op: 24 mei 2006, 16:46:20
Wat voor Mercedes bedoel je precies?  ???


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #92 Gepost op: 24 mei 2006, 16:52:54
Wat voor Mercedes bedoel je precies?  ???
De BiZa gepantserde mercedes G-klasse waar de Kmar stickers op zitten omdat ze een pilot draaien met bewaking van objecten in Amsterdam.... zeg maar die auto die ik altijd zie rijden of staan behalve als ik een camera bij me heb ::) :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #93 Gepost op: 24 mei 2006, 19:16:08
Voor hoog risico beveiliging wist ik ja, die wagen rijdt al vrij lang rond en is alleen blauw (zoals te zien is). Maar komen er meer ook voor het "gewone" KMar werk?
De Toyota Landcruisers van de KMar zijn van de BBLV afd. HRB (Brigade Beveiliging Burger Luchtvaart afdeling Hoog Risico Beveiliging). Deze zijn volledig gepantserd en uitgerust met C2000 en airbandradio. Deze zal je vooral bij de G-pier, R-platform en achteraan op het B-platform op Schiphol zien rijden.
Deze wagen zal niet voor de APD (Algemene Politie Dienst) beschikbaar komen. De APD blijft vooralsnog gewoon in de Peugeots rondrijden.

Overigens rijdt er nog 1 gepansterde MB rond bij de HRB op Schiphol, en dat blijven wel hele mooie bakkies hoor.  :)


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geļnteresseerde
Reactie #94 Gepost op: 24 mei 2006, 20:17:13
De Toyota Landcruisers van de KMar zijn van de BBLV afd. HRB (Brigade Beveiliging Burger Luchtvaart afdeling Hoog Risico Beveiliging). Deze zijn volledig gepantserd en uitgerust met C2000 en airbandradio. Deze zal je vooral bij de G-pier, R-platform en achteraan op het B-platform op Schiphol zien rijden.
Deze wagen zal niet voor de APD (Algemene Politie Dienst) beschikbaar komen. De APD blijft vooralsnog gewoon in de Peugeots rondrijden.

Overigens rijdt er nog 1 gepansterde MB rond bij de HRB op Schiphol, en dat blijven wel hele mooie bakkies hoor.  :)

Mercedes HRB zeker mooi bakkie(V 6 Benzine full options)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #95 Gepost op: 24 mei 2006, 20:24:59
Mercedes HRB zeker mooi bakkie(V 6 Benzine full options)

Die is ook niet gestriped? Die zag ik dan dastraks rijden met toeters en bellen! Zitten een hoop sprieten op, en twee hella rotaflex lampen 8) Mooie wagen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #96 Gepost op: 24 mei 2006, 23:04:56
Dat weet ik niet,vrij dure uitvoering(meen klasse 7 gepanserd)ik bedoel als de rest deze zouden krijgen zijn  ze niet gepanserd maar ik denk toch dat deze vrij duur zijn,weet alleen dat de garage van de Kmar op Schiphol dezelfde heeft dan wel gestriped,niet gepanserd en met 2 oranje led balken+plus 2 oranje flitser in de grill........
Maar zoals ik zeg binnenkort worden die 5 blauwe Toyota's gestriped ;)

Dat zal een mooi geheel worden, ik ben benieuwd.
Toyota Landcruisers in plaats van al die ouwe G-klasse bakken blijft een droom ;D

Deze in KMar kleuren...


In plaats van deze:


Wie wil dat nou niet ::) ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geļnteresseerde
Reactie #97 Gepost op: 25 mei 2006, 00:42:58
Die is ook niet gestriped? Die zag ik dan dastraks rijden met toeters en bellen! Zitten een hoop sprieten op, en twee hella rotaflex lampen 8) Mooie wagen

Binnenkort wel gestriped,waarom geen idd...............hebben vroeger ook gepanserde en in stripping uitvoering g klasse gehad,maar volgens mij had DNB ze vroegen ook ;)


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geļnteresseerde
Reactie #98 Gepost op: 25 mei 2006, 00:44:09
Idd....maar Dromen mag toch ;D ;D ;D


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #99 Gepost op: 5 juni 2006, 14:48:19


Schiphol
Nurse powerrrrr