Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen

Auteur Topic: Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen  (gelezen 714631 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #310 Gepost op: 10 augustus 2007, 12:32:14
Peugeot 307 KMar, ook met een Edge ;)

Ik heb het over de 307 SW.

De 307 op bovenstaande foto van jou is uit een serie van 10 stuks (kv-03-42 t/m kv-03-51) en hebben destijds allemaal een Edge op het dak gekregen met SA40. Staat echt veel beter als de Centurion.


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #311 Gepost op: 21 november 2007, 21:31:15
Kmar schiphol ;D



Greetz roy


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #312 Gepost op: 22 november 2007, 14:41:51
Even off-topic
Leuk he roy, even rondje schiphol en je komt zat tegen :P
Ik zie dagelijks die kmar autotjes rijden ;) ze komen ook vaak bij de mac :P


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #313 Gepost op: 22 november 2007, 15:22:30
Even off-topic
Leuk he roy, even rondje schiphol en je komt zat tegen :P
Ik zie dagelijks die kmar autotjes rijden ;) ze komen ook vaak bij de mac :P

Heb je helemaal gelijk in, ik wist niet wat ik zag. Zeker de moeite waardt om vaker langs te gaan ;D Ik stond bij de Kmar wat plaatjes te maken, inéens een baret naast me en vroeg wat ik aan het doen was , ik netjes uitgelegt voor mijn hobby en dergelijk en hij zei, ik vind het best ik ga nu een bakkie halen, prettige dag nog ;D nou op rotterdam airport wordt er al vies gekeken als je aan komt rijden. Helaas wat bewolking, en bij de mac geen Kmar gezien, volgende keer beter ;D ::).

greetz roy


Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #314 Gepost op: 22 november 2007, 15:44:07
Van de week reed ik langs de Toyota dealer hier in Den Haag. Daar stonden 3 gloednieuwe Toyota Hilux KMAR voertuigen op de trailer om afgeleverd te worden. Mooi plat LED lichtbakkie erop... Mooie voertuigen.
Weet alleen niet voor welke brigade ze bestemd zijn.. (En ook geen mogelijkheid gehad om te fotograferen :-(


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #315 Gepost op: 22 november 2007, 15:47:00
Van de week reed ik langs de Toyota dealer hier in Den Haag. Daar stonden 3 gloednieuwe Toyota Hilux KMAR voertuigen op de trailer om afgeleverd te worden. Mooi plat LED lichtbakkie erop... Mooie voertuigen.
Weet alleen niet voor welke brigade ze bestemd zijn.. (En ook geen mogelijkheid gehad om te fotograferen :-(


Ik neem aan haaglanden,  ;D

Hier nog een foto van gisteren,



Greetz roy :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #316 Gepost op: 22 november 2007, 16:31:50
Het ligt er inderdaad precies aan wie je treft, en hoe je zelf reageerd, helaas zijn er ook minder rooskleurige dingen te vertellen over sommige KMAR / politie actie's tegenover fotografen, welke soms ook geheel terrecht zijn  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #317 Gepost op: 22 november 2007, 20:49:06
Van de week reed ik langs de Toyota dealer hier in Den Haag. Daar stonden 3 gloednieuwe Toyota Hilux KMAR voertuigen op de trailer om afgeleverd te worden. Mooi plat LED lichtbakkie erop... Mooie voertuigen.
Weet alleen niet voor welke brigade ze bestemd zijn.. (En ook geen mogelijkheid gehad om te fotograferen :-(

Op de Antillen rijdt de KMar o.a. met Toyota Hilux. Weet die of die in Nederland opgebouwd worden, maar het zou dus best kunnen dat deze voor de antillen bestemd zijn.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #318 Gepost op: 1 december 2007, 12:18:23
4x KMAR G-Klasse brigade Apeldoorn



Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #319 Gepost op: 2 december 2007, 19:53:11

Op de Antillen rijdt de KMar o.a. met Toyota Hilux. Weet die of die in Nederland opgebouwd worden, maar het zou dus best kunnen dat deze voor de antillen bestemd zijn.

Ik vermoed dat de (4) Hiluxen de opvolgers van de Geländers zijn.
greetz,  Enrique