Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen

Auteur Topic: Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen  (gelezen 710672 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #850 Gepost op: 25 januari 2011, 17:36:32
Die laatste is een manschappenbus, geen cowa (de cowa's hebben die grote toeters op het dak).
greetz,  Enrique


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #851 Gepost op: 3 februari 2011, 23:41:18
En als aanvulling gok ik ook nog dat er net zoals bij de laatste serie Astra's een Ultra Freedom bak op komt ;)

Dat is geheel correct.  O0

Er zijn al een aantal Golfjes opgebouwd, de eerste exemplaren rijden reeds rond in Nederland. Afgelopen dinsdag heb ik op de snelweg een vrachtwagen zien rijden met daarop een Golf, met daarop de Ultra Freedom lichtbak, was net opgehaald bij Honac.


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #852 Gepost op: 5 februari 2011, 15:52:44
En hier een foto ervan:  O0



Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #853 Gepost op: 5 februari 2011, 17:32:16
Mooie balk, vindt het een stuk mooier dan de vista welke sommige nu op
spl hebben. Jammer dat wij de hele platte versie krijgen (maar 1 rij led)
had graag deze versie gehad.

Hopelijk mogen ze snel rijden.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #854 Gepost op: 5 februari 2011, 20:58:35
Citaat
Hopelijk mogen ze snel rijden.

Maar de komende 2 jr zo goed als zeker niet op Schiphol. Astra's op S'hol moeten nog bijna 2 jr mee.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #855 Gepost op: 5 februari 2011, 21:00:48
Maar de komende 2 jr zo goed als zeker niet op Schiphol. Astra's op S'hol moeten nog bijna 2 jr mee.

Dat weet ik, maar ik neem aan dat mochten deze in de lande gaan rijden dat er ook wel zeer snel foto's/video's
te zien zijn. Danwel dat ik ze zelf een keertje tegen het lijf loop  O0
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #856 Gepost op: 5 februari 2011, 21:16:46
Dat weet ik, maar ik neem aan dat mochten deze in de lande gaan rijden dat er ook wel zeer snel foto's/video's
te zien zijn. Danwel dat ik ze zelf een keertje tegen het lijf loop  O0

In het Westelijk Havengebied rijdt trouwens een nwe VW Transporter van jullie rond met de zelfde lichtbak, dus dubbele rij. De dubbele rij is ivm het STOP tranparant wat in de lichtbalk zit.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #857 Gepost op: 5 februari 2011, 21:22:43
In het Westelijk Havengebied rijdt trouwens een nwe VW Transporter van jullie rond met de zelfde lichtbak, dus dubbele rij. De dubbele rij is ivm het STOP tranparant wat in de lichtbalk zit.

Ow dat is nieuw voor mij, weet wel dat ze een aantal nieuwe bussen hebben gekregen met dus ook nieuwe balk echter
deze zijn voor zover ik weet maar met 1 rij led. Hierdoor is de transparant ook vrij klein en heb ik al klachten gehoord
dat hij niet zo goed leesbaar is.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #858 Gepost op: 5 februari 2011, 21:28:31
In het Westelijk Havengebied rijdt trouwens een nwe VW Transporter van jullie rond met de zelfde lichtbak, dus dubbele rij. De dubbele rij is ivm het STOP tranparant wat in de lichtbalk zit.

De Whelen LFL (de platte led) kan ook met stopmatrix worden uitgevoerd. Onder andere het IVW heeft deze uitvoering op de personenauto's (VW Golf station)


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #859 Gepost op: 5 februari 2011, 21:46:01
De Whelen LFL (de platte led) kan ook met stopmatrix worden uitgevoerd. Onder andere het IVW heeft deze uitvoering op de personenauto's (VW Golf station)


Dat weet ik wel. Ik kan echter ook het verschil tussen STOP en STOP zien.