Ambulancedienst pakt bumperhufters aan

Auteur Topic: Ambulancedienst pakt bumperhufters aan  (gelezen 6958 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #20 Gepost op: 15 februari 2012, 12:59:22
Dat een Porsche Cayenne? Kan me die achterlichten niet heugen op een Cayenne maar goed ik kan er natuurlijk naast zitten.
Het is ook geen Porsche Cayenne, maar een Renault Scenic. Het nieuwe type die inderdaad wel wat van de Cayenne wegheeft.
Google maar eens op Renault Scenic en vergelijk het logo, de mistlampen en de achterlichten maar eens met degene op het filmpje.
Als twee druppels water.

Maar ik moet ook toegeven dat de signalering slecht te zien is als je er achter rijdt en hij heeft er ook nog eens een aanhanger achter.

Ik heb ook wel eens in dubio gestaan wat ik moest doen als er op de snelweg een brandweerauto voor mij reed met prio 1. Deze reed 100 km/uur.
Ik ben er toch maar met de toegestane 120 km/uur voorbij gegaan (links uiteraard), al voelde dat wel vreemd, je wilt hem het liefst voor laten gaan.
Maar ja, ze kunnen niet harder dus ik had geen keuze.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


ijsselvechter

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 208
Reactie #21 Gepost op: 15 februari 2012, 20:24:41
Wat wordt er toch moeilijk gedaan over die aanhanger. Het is nb een boottrailer en die is bepaald niet hoog. Je kan er dus heel goed overheen kijken en al helemaal in een renault senic. Daar zit je lekker hoog in. Inderdaad, als het over een sigma aanhanger gaat wordt het een andere zaak. ;)


Dominique B

  • Afdelingsverantwoordelijke Hulpdienst Rode Kruis-Bilzen
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
  • Anderen helpen, begint bij jezelf!
Reactie #22 Gepost op: 3 maart 2012, 08:59:16
De auto is een porche cayenne, in deze auto hoor je bijna geen geluiden van buiten. En als je dan ook nog eens een druk telefoongesprek voert of het bose geluidsysteem aan hebt staan......

Dat ben ik toch niet met je eens hoor..
mijn ouders hebben de zelfde wagen, het gaat hier over een "Renault senic"  98uiye
Voormalig Ambulancier DGH. (België) | Ambulancier NDLZ/ EH Verlener Hulpdienst Rode Kruis Vlaanderen afd. Bilzen (België)




piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #24 Gepost op: 6 juni 2012, 19:17:45
Die zit er ook krap op.  ::)
Je ziet hem in het begin niet eens.
-----------------------------------------
300ste filmpje 13-2-12 17;00 PRIMEUR 6173 WO BREDA NAAR OISTERWIJK PERSOON TE WATER
112tilburg
Tjonge, die mogen ze gelijk een EMG-cursus aansmeren. Echt gekkenwerk zoiets.