Voer/vaartuig van de week

Auteur Topic: Voer/vaartuig van de week  (gelezen 70754 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest1564

  • Gast
Reactie #90 Gepost op: 17 maart 2005, 11:44:09
Oke ;)


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #91 Gepost op: 17 maart 2005, 22:38:34
Zo klein zijn ze niet hoor, valt best mee. Laat ze maar!
En daarbij, de grootte doet er niet toe 8) .

Henk

Precies  ;)


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #92 Gepost op: 20 maart 2005, 00:47:48
wat is eht voertuig van deze week ?


guest1564

  • Gast
Reactie #93 Gepost op: 20 maart 2005, 00:49:29
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=6423.80 deze is van deze week en als het goed is komt er morgen een nieuwe ;)


jwpots

  • Gast
Reactie #94 Gepost op: 20 maart 2005, 15:45:37
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=6423.80 deze is van deze week en als het goed is komt er morgen een nieuwe ;)

Ik meen dat er in het begin van deze topic is vermeld dat er op ZONDAG een nieuw voertuig van de week geplaatst zou worden. Dus Lars had het stokje allang door moeten geven aan een volgende. Dus Lars, WIE HEEFT VAN JOU HET STOKJE GEKREGEN ??? ??? ??? En zoals ik al eerder heb vermeld, als de nieuwe plaatser van het voertuig van de week gelijk vermeld wie de volgende is voor week nummer 13 [week na het [paasweekend] zijn we voortaan ook daar vanaf

Groet
Johan


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #95 Gepost op: 20 maart 2005, 16:18:58
jajajaja even rustig ik heb het even druk met andere dingen maar hier komt hij dan.


een nieuwe mooie politie auto van de politie groningen.
veel info heb ik er niet van.
ik heb er ook  een filmpje van deze wagen, en als alles mee zit komt hij deze week onlinne.
hier wat foto's
 




Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #96 Gepost op: 20 maart 2005, 16:24:55
Ik meen dat er in het begin van deze topic is vermeld dat er op ZONDAG een nieuw voertuig van de week geplaatst zou worden. Dus Lars had het stokje allang door moeten geven aan een volgende. Dus Lars, WIE HEEFT VAN JOU HET STOKJE GEKREGEN ??? ??? ??? En zoals ik al eerder heb vermeld, als de nieuwe plaatser van het voertuig van de week gelijk vermeld wie de volgende is voor week nummer 13 [week na het [paasweekend] zijn we voortaan ook daar vanaf

Groet
Johan
en niet direct alles uit het wilde weg gaan roepen wand als je aan het begin van deze topic had gekeken kon je een lijst zien wie er wanneer aan de beurt is.

ps:ik heb nog niemand die volgende week wil.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #97 Gepost op: 20 maart 2005, 16:50:38


ps:ik heb nog niemand die volgende week wil.
mag je snel gaan verzinnen,anders wijs ik iemand aan  ;D ;D ;D
en nee ik wil even een paar weekjes wachten.Maar dan kom ik met een spiksplinter nieuw voertuig


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #98 Gepost op: 20 maart 2005, 17:13:36
Is dit een gewone noodhulpauto of een auto voor een hondegeleider o.i.d.? Dit omdat het een station is.


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #99 Gepost op: 20 maart 2005, 17:28:15
mag je snel gaan verzinnen,anders wijs ik iemand aan  ;D ;D ;D

doe je best ;D ;)