Noorloos SE brengt een politie-vest op de markt?

Auteur Topic: Noorloos SE brengt een politie-vest op de markt?  (gelezen 29245 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

crosslee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #20 Gepost op: 25 juni 2012, 12:13:05
Klik: http://firstcarecompany.nl/politie/middelen-verdekte-draagwijze/49002019pol.html
Dit vest, ben ik wel meerdere malen tegengekomen. Is dit via een aanbesteding gegaan of door agenten zelf aangeschaft ?

Ja is een korte periode in omloop geweest. Heb collega's van de Spopo er wel eens mee zien lopen maar inmiddels al weer afgekeurd. Het bijgeleverde holster is levensgevaarlijk. Bij vooroverbuigen kan het wapen eruit vallen. valt ook niet meer te bestellen via vtspn.


En dat geel is misschien handig tijdens horecadiensten maar dit vest heeft totaal geen uitstraling.
Hij is in het zwart te bestellen zonder de zichtbaarheidsstrepen. Maar dan nog.. veeeel te veel zakken en poespas.
Als ik zoiets zou gebruiken voor de dienst hoef ik alleen wat zakken voor bv notities/bonnenboekje, eventueel voor handboeien en wat andere zaken.( handschoenen, beademingsmasker etc. Wapen, pepperspray en porto heb ik liever aan de koppel icm spreeksleutel.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #21 Gepost op: 25 juni 2012, 12:29:47
Ja is een korte periode in omloop geweest. Heb collega's van de Spopo er wel eens mee zien lopen maar inmiddels al weer afgekeurd. Het bijgeleverde holster is levensgevaarlijk. Bij vooroverbuigen kan het wapen eruit vallen. valt ook niet meer te bestellen via vtspn.
Aha Crosslee, is het vest toevallig in 2010/2011 afgekeurd ?  :)


crosslee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #22 Gepost op: 25 juni 2012, 13:28:41
Aha Crosslee, is het vest toevallig in 2010/2011 afgekeurd ?  :)

Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb een tijdje geleden geïnformeerd bij vtspn of ze te bestellen waren en daar hoorde ik dat ze uit de omloop werden genomen oa vanwege het probleem met het holster.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #23 Gepost op: 25 juni 2012, 13:40:40
Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb een tijdje geleden geïnformeerd bij vtspn of ze te bestellen waren en daar hoorde ik dat ze uit de omloop werden genomen oa vanwege het probleem met het holster.

Thanks !  ;) Heb ze iig na de zomer van 2010 niet meer gezien namelijk.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 25 juni 2012, 13:52:11
we hebben er  maar 1, zepcam nog nooit van gehoord

De zepcam's worden in diverse regio's gebruikt, is een body-camera, met opname & streammogelijkheid  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #25 Gepost op: 25 juni 2012, 22:36:24
Veelal gebruikt als helmcamera bij bikers.

Daarnaast voor de mensen die t geel niks vinden: in de nieuwe aanbesteding van t kogelwerende vest zit standaard een gele hoes voor over t uniform, wen er dus alvast maar aan ;)


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #26 Gepost op: 26 juni 2012, 01:12:24
Ik ben juist zeer blij met de gele hoes! Scheelt dat verschrikkelijke gele hesje...... maar voor de foto-fanatiekelingen: ik ben nog op zoek naar een hele mooie foto van een vrouwelijke diender met een vrouwen broek en een geel hesje aan! Dat moet elke diender gelijk de schrik op het lijf jagen  :D

beetje dit idee:

o shit we moesten de boef laten schrikken...... :'(

ach ja  98uiye

back on topic!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Sarge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #27 Gepost op: 26 juni 2012, 14:49:49
moppersmurf, bedoelde je deze?

Intensive care verpleegkundige


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #28 Gepost op: 26 juni 2012, 14:51:58
moppersmurf, bedoelde je deze?



Die heeft haar debuut al lang gehad hier, zie huiskamer-topic  98uiye


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #29 Gepost op: 26 juni 2012, 14:54:29
:-X  e050