Noorloos SE brengt een politie-vest op de markt?

Auteur Topic: Noorloos SE brengt een politie-vest op de markt?  (gelezen 29246 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #30 Gepost op: 26 juni 2012, 15:37:54
leuke laarzen  ;)
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!


crosslee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #31 Gepost op: 27 juni 2012, 00:18:56
Veelal gebruikt als helmcamera bij bikers.

Daarnaast voor de mensen die t geel niks vinden: in de nieuwe aanbesteding van t kogelwerende vest zit standaard een gele hoes voor over t uniform, wen er dus alvast maar aan ;)

Ja.. niet overdrijven. De aanbesteding spreekt over een hoes in het geel voor over het uniform die gebruikt kan worden bij verkeerscontrole etc zodat het gele hesje niet meer nodig is..  In de dagelijkse praktijk zal een zwarte of donkergekleurde hoes gebruikt worden.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #32 Gepost op: 27 juni 2012, 00:32:37
 In de dagelijkse praktijk zal een zwarte of donkergekleurde hoes gebruikt worden.

Tenzij je werkt bij een VP of VHT.............


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #33 Gepost op: 19 juli 2012, 23:35:54
Ik kwam in Polen enkele handhavers van de Straz Miejska tegen (voor zover ik begreep vergelijkbaar met Nederlandse BOA's). Deze mannen droegen ook een tactisch vest en de manier waarop de wapenstok daaraan is bevestigd wil ik jullie niet onthouden. Het is op de foto wat lastig te zien, maar hij hangt langs de rechterarm op/aan het vest.

Senior GGP / Oost-Brabant


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #34 Gepost op: 20 juli 2012, 10:25:46
Nou dat zit lekker in de auto... :o
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #35 Gepost op: 20 juli 2012, 11:28:01
Nou dat zit lekker in de auto... :o

Het lijkt mij nooit lekker te zitten eigenlijk  :D
Senior GGP / Oost-Brabant


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #36 Gepost op: 20 juli 2012, 13:02:40
We moeten gewoon af van die korte wapenstok, iedereen opleiden voor de lange lat en de lat gewoon standaard in de auto  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #37 Gepost op: 20 juli 2012, 13:06:13
en uiteraard de korte lat vervangen voor een uitschuifbaar exemplaar.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #38 Gepost op: 20 juli 2012, 19:01:36
Het lijkt mij nooit lekker te zitten eigenlijk  :D
Een goed tactisch vest is ideaal om veel uitrusting op je borst, buik en/of heup mee te zeulen, en als je je rug vrijhoudt kun je er prima mee in een auto zitten. Het is alleen een heel andere manier van werken dan een koppel. Je hebt je spullen namelijk altijd voor je hangen, en dat is dus soms ook aardig in de weg. Even een boekje, kaartje, pasje, etc. uit je jaszak halen is er dan niet meer bij. Ik kan me voorstellen dat dit voor de politie - in tegenstelling tot militaire doeleinden - een belangrijk nadeel is. Nog even los van dat een agent niet zoveel uitrusting meezeult als een militair.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #39 Gepost op: 20 juli 2012, 19:06:00
Een goed tactisch vest is ideaal om veel uitrusting op je borst, buik en/of heup mee te zeulen, en als je je rug vrijhoudt kun je er prima mee in een auto zitten. Het is alleen een heel andere manier van werken dan een koppel. Je hebt je spullen namelijk altijd voor je hangen, en dat is dus soms ook aardig in de weg. Even een boekje, kaartje, pasje, etc. uit je jaszak halen is er dan niet meer bij. Ik kan me voorstellen dat dit voor de politie - in tegenstelling tot militaire doeleinden - een belangrijk nadeel is. Nog even los van dat een agent niet zoveel uitrusting meezeult als een militair.

Oh, ik geloof best dat zo'n vest voordelen kan bieden en zelfs comfortabel kan zijn.
Ik doelde op de wapenstok in de eerder door mij geplaatste foto. Kan me niet voorstellen dat dat prettig is in de auto (zoals Dinozzo aangeeft) of in elke andere situatie!
Senior GGP / Oost-Brabant